ikke hatt maserier selv såKansje ? Jeg har aldri hatt så vet ikke hvordan det er :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ikke hatt maserier selv såKansje ? Jeg har aldri hatt så vet ikke hvordan det er :/
Hehe ja den er farligåh den der er sykt god![]()
Så braAlle veldig fornøyd med kakene i dag , det er alltid veldig kjekt![]()
Hehe da kan han finne noe fint i Disney landEllers har guttungen fått reisepenger til turen. Alt for mye spør du meg, men det er nå en annen sak. av besteforeldre og oldeforeldre.
Han vet jo knapt hva penger er hehe
Men se på tråden her inneikke hatt maserier selv så
ikke hatt maserier selv så
Så bra![]()
men hadde de ikke vert så kunne de ha tatt seg en pære
du lager de jo så fine
![]()
Jaå det er jo så namme
![]()
Ja det blir spennende å seSå lurer fælt på hva hun sier i morgen for vil tro hun ringer på dagtid.
Jeg var ikke så hyggelig i mailenmen saklig såklart
Å hvertfall nåJAAAAAAAAAAAAAAAAA hehehe... NAM
Da putter jeg på sparebøssa når vi kommer hjem jegEllers har guttungen fått reisepenger til turen. Alt for mye spør du meg, men det er nå en annen sak. av besteforeldre og oldeforeldre.
Han vet jo knapt hva penger er hehe
Hehe så herligPrøvde lillegutt oppi vognposen hihi! Den var jo bare så fin! og passe lang til hanaaaawwww
Har du vondt nå?ikke hatt maserier selv så
Hehe jeg syntes de burde hatt det før skole start jegnoen som skal på barnas dag i skoringen? vi tenkte ta en tur. syns de har tilbudet litt tidlig da.. hva om skoa blir for små før vintern![]()
Ja det gjør de. Men synes ikke alltid at bena blir lengre selv om størrelsen blir størreDet er så å si umulig uansettå jeg har prøvd de fleste str
jeg brukte xxl å var nede i s/m men de minker jo str på lengde å :/