Jeg var i dag iallefall og fikk ikke. De var tom og det skulle sluttes med. Men de vitusapotek som har gir ut til de er tom da sikkert
Akkurat.. hmmmm... Dumt de slutter med det da!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var i dag iallefall og fikk ikke. De var tom og det skulle sluttes med. Men de vitusapotek som har gir ut til de er tom da sikkert
TakkSå mye fint du fant da!![]()
Har alltid kjøpt minst en størrelse større en han er I år. Men synes den så så liten ut.Det går nok veldig fint! Min er 6 (blir 7 i januar) og har begynt å bruke 134/140 og det er 9-10 år!
Det var han du la ut bilde av I ny dress? Han så jo ikke unormalt stor utDet går nok veldig fint! Min er 6 (blir 7 i januar) og har begynt å bruke 134/140 og det er 9-10 år!
Har alltid kjøpt minst en størrelse større en han er I år. Men synes den så så liten ut.
Så mye fint daJulegaver og bursdagsgaver. Litt til mini
Det var han du la ut bilde av I ny dress? Han så jo ikke unormalt stor utså ut som en veldig blid vanlig størrelse gutt.
Fant en på lindex jegHeldigvis var jeg innom Cubus å fant![]()
![]()
Jobben. Kreves alt for mye av meg der om dagen.Hva?![]()
kjære folk. der kom mannen inn døren helt blodig:O:O
Vært ute å løpt. Trynet
Så lurer fælt på hva hun sier i morgen for vil tro hun ringer på dagtid.Nei det er for dårlig. Om de ikke tilrettelegger godt nok så går det jo ikke. Jeg måtte også ut i stell og slikt, og da ble det litt for tungt.
Nei må ikke holde kjeften om sånne ting.
Skulle egentlig ikke gjøre noe mere i dag
Men nå har jeg jammen satt en deig , rydda ut av oppvaskmaskinen, bretta det som var i tørketrommelen nå har jeg en liten pausemen vurderer å sette på en vaskemaskin til så slipper jeg å gjøre det i morgen
![]()
http://www.lindex.com/no/undertoey/annet/nattoey/7312617/Pyjamasbukser/?styleId=71934965Heldigvis var jeg innom Cubus å fant![]()
![]()
Hele tv kvelden er satt på vent herHva skal dere se på tv i dag?
Stakkarkjære folk. der kom mannen inn døren helt blodig:O:O
Vært ute å løpt. Trynet
Alltid greit med noe å vokse i jaTror kanskje den blå genseren ble litt stor er 10-12 år han som skal ha den er 8 tror jeg eller blir 9. Men han er stor for alderen etter hva jeg huskermen men da har han noe å vokse i
![]()