What? Har de ikke hodet med seg eller?Jo ja, jeg overlevdeMen jeg klikka i vinkel når jeg så jeg var ført opp som opplæringsansvarlig for en ny vikar. Skjer med det??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
What? Har de ikke hodet med seg eller?Jo ja, jeg overlevdeMen jeg klikka i vinkel når jeg så jeg var ført opp som opplæringsansvarlig for en ny vikar. Skjer med det??
What? Har de ikke hodet med seg eller?![]()
Bakt 1 kake før i dag ja.
Ellers har jeg vært på jobb, og er veldig sliten nå.
Gøy når de endrer mening hver gang man snur seg omtrenthehe off da.
Åå, sånt må være vanskelig.Hun vil , ikke han
Noe sånt jaNei, sjefen var drita og kollegene også??neeei aner ikke haha
Yes skal det. Mannen skal lage kvelds til meg<3Det er forståelig ja, slappe av du nå![]()
Da var guttungen lagt, og jeg føler meg skikkelig slitenvært mye greiere å ha med å gjøre i dag da
bortsett fra når vi skulle dusje. Plutselig ville han ikke, og jeg spurte 100 ganger. Når jeg først gikk inn og satte på vannet, DA skulle han jo være med
han hylte under hele dusjingen, så til slutt måtte jeg bare kle av han å ta han med
haha.
Så var ikke mye hvile der i dag...men noe kunne jeg jo ikke gjøre da. Jeg kan ikke ta stell. Så måtte jo sende de andre for å vise det. meningsløst opplegg.Noe sånt ja![]()
Hehe så søtt! Kan tenke meg de går rundt og er litt mammaer for de minste![]()
Ja det må det. :/Åå, sånt må være vanskelig.
Ja er det ikke dethehe litt typisk da![]()
Har henta alle utenom libero sin jegNoen som har fått ut babypakke på vitus??
Yes skal det. Mannen skal lage kvelds til meg<3
Hektisk på jobb om dagen...så ser det blir tatt litt lett på min graviditet desverre:/ Har gått så greit...men blir pusha vel mye nå
ok Jeg fikk ikke ut id ag. De var slutta med detHar henta alle utenom libero sin jeg![]()
Ok jeg fikk ikke i dag
De hadde slutta med det
Planleggingsdag i morgen. Vi skal på toårskontroll hos hs og legeden har blitt utsatt tre ganger
spent på hvordan lillegutt tar det, de siste gangene har han hyyyyla når vi har veid og målt han
![]()