Skravletråd

Da var jeg hjemme igjenn etter litt shopping :) gubben ble med :) greit med bære hjelp:p handla ikke så mye bare for 500 kr men fikk 2 bursdags gaver 1 julegave. 2 ull luer 1 vanlig lue, 5 siklesmekker, 1 body og 2 strømpebukser :)
Skal te tønsberg I begynnelsen av okt så blir nok en tur innom der da å:)

får vi se?

Nei 6stk er ikke mye:p åå, det hørtes jo ålreit ut det og da:) alle samla:)

Ja det er faktisk veldig ålreit! De har ingen førskolebarn da, så de eldste er 4 år. Det er noen veldig søte jenter på 4 som går rundt og leier han og sånn hehe.. søøøøte

Da var guttungen lagt, og jeg føler meg skikkelig sliten:o vært mye greiere å ha med å gjøre i dag da:D bortsett fra når vi skulle dusje. Plutselig ville han ikke, og jeg spurte 100 ganger. Når jeg først gikk inn og satte på vannet, DA skulle han jo være med:P han hylte under hele dusjingen, så til slutt måtte jeg bare kle av han å ta han med:p haha.

Da var guttungen lagt, og jeg føler meg skikkelig sliten:eek: vært mye greiere å ha med å gjøre i dag da:D bortsett fra når vi skulle dusje. Plutselig ville han ikke, og jeg spurte 100 ganger. Når jeg først gikk inn og satte på vannet, DA skulle han jo være med:p han hylte under hele dusjingen, så til slutt måtte jeg bare kle av han å ta han med:p haha.
hehe off da.

Back
Topp