Skravletråd

Det er forståelig ja, slappe av du nå :)
Yes skal det. Mannen skal lage kvelds til meg<3

Hektisk på jobb om dagen...så ser det blir tatt litt lett på min graviditet desverre:/ Har gått så greit...men blir pusha vel mye nå

Da var guttungen lagt, og jeg føler meg skikkelig sliten:eek: vært mye greiere å ha med å gjøre i dag da:D bortsett fra når vi skulle dusje. Plutselig ville han ikke, og jeg spurte 100 ganger. Når jeg først gikk inn og satte på vannet, DA skulle han jo være med:p han hylte under hele dusjingen, så til slutt måtte jeg bare kle av han å ta han med:p haha.

hehe litt typisk da :P

Så var ikke mye hvile der i dag...men noe kunne jeg jo ikke gjøre da. Jeg kan ikke ta stell. Så måtte jo sende de andre for å vise det. meningsløst opplegg.

Jeg sendte mail til sjefen så nå skal vi se;)Klarer ikke holde kjeften heller

Planleggingsdag i morgen. Vi skal på toårskontroll hos hs og lege:) den har blitt utsatt tre ganger:P spent på hvordan lillegutt tar det, de siste gangene har han hyyyyla når vi har veid og målt han:P

Yes skal det. Mannen skal lage kvelds til meg<3

Hektisk på jobb om dagen...så ser det blir tatt litt lett på min graviditet desverre:/ Har gått så greit...men blir pusha vel mye nå

Uff det er ikke ålreit nei! Godt mannen passer på deg :)

Planleggingsdag i morgen. Vi skal på toårskontroll hos hs og lege:) den har blitt utsatt tre ganger:p spent på hvordan lillegutt tar det, de siste gangene har han hyyyyla når vi har veid og målt han:p

Hehe lykke til :) Det går nok på et vis :P

Back
Topp