Dialekt-tråden

Ska te me ikveil da ?

Ikveill blir det forhåpentligvis avslapning. Vært på letten i mange mange tima idag. Husarbeid og likja. Så treng mæ en pause i sofaen me tegneboka. Enn du? :)

Ikveill blir det forhåpentligvis avslapning. Vært på letten i mange mange tima idag. Husarbeid og likja. Så treng mæ en pause i sofaen me tegneboka. Enn du? :)
Akuratt no støvsuge æ. Men ikveil må æ å ska æ sjå barneavdelinga :D

Æ like å svømme, så må jo få likjepia like interessert :p ho elske no iaffal å bade så det love jo godt :p
Ja, da bli ho sikkert å kose sæ i bassenget :)

Satse på det. Må bærr vent et parr måna minst så ho e stor nok tell det :p
Har enda ikke vært på bassenget med min kar, og han e 19 mnd nu :p burde vært så han blei vant til det, men dagan og ukan bare forsvinn.

Har enda ikke vært på bassenget med min kar, og han e 19 mnd nu :p burde vært så han blei vant til det, men dagan og ukan bare forsvinn.

Ser den. Æ hadde store plana at når likja kom så sku vi gjør så mykje. Trille kvær einaste dag og sånt. Syns æ har fått te mykje om æ trille to gang i vekka. Dagan bærre ryr avgårde :p

Ser den. Æ hadde store plana at når likja kom så sku vi gjør så mykje. Trille kvær einaste dag og sånt. Syns æ har fått te mykje om æ trille to gang i vekka. Dagan bærre ryr avgårde :p
Ja, det bi fort sånn. Syns ikke æ gjor anna enn å sett med puppen ute de første 10 uken :p blei ikke så mye trilletura som æ hadde trudd hehe.

Ja, det bi fort sånn. Syns ikke æ gjor anna enn å sett med puppen ute de første 10 uken :p blei ikke så mye trilletura som æ hadde trudd hehe.

Hehe, æ satt me puppan ute å pompa i handa i de første seks uken. Heile døgnet :p starten på å bi mor va alt anna enn æ trudd det sku vær :p

Hehe, æ satt me puppan ute å pompa i handa i de første seks uken. Heile døgnet :p starten på å bi mor va alt anna enn æ trudd det sku vær :p
Ja, æ trur aldri man kan forestille sæ kossen d e før man e der sjøl. Man vet jo aldri kass unge man får heller. Min va sliten etter en lang fødsel som endte med akutt KS og sov hele tia og sugde dårlig, så han måtte vekkes annahver time døgnet rundt i ukesvis. Kjekt med sovebaby, men ikke fult så kjekt når man allikavel måtte opp å amme ørten ganga i løpet av natta :p

Merker at mi dialekt er så nært bokmål hehe :p masse forskjellige dialekta her inne :p

Back
Topp