Ska te me ikveil da ?
Ikveill blir det forhåpentligvis avslapning. Vært på letten i mange mange tima idag. Husarbeid og likja. Så treng mæ en pause i sofaen me tegneboka. Enn du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ska te me ikveil da ?
Akuratt no støvsuge æ. Men ikveil må æ å ska æ sjå barneavdelingaIkveill blir det forhåpentligvis avslapning. Vært på letten i mange mange tima idag. Husarbeid og likja. Så treng mæ en pause i sofaen me tegneboka. Enn du?![]()
Ska i forening, vente bare på at gubben ska komma hjem og avløsa mg md mini; -). Du då?Ska te me ikveil da ?
Støvsuge akuratt no. . å seinar må æ få me mæ barneavdelingaSka i forening, vente bare på at gubben ska komma hjem og avløsa mg md mini; -). Du då?
Ikkje fått md mg barneavdelingen, bare reklamå:-/. Neste onsdag får eg d md mgStøvsuge akuratt no. . å seinar må æ få me mæ barneavdelinga![]()
Ja, da bli ho sikkert å kose sæ i bassengetÆ like å svømme, så må jo få likjepia like interessertho elske no iaffal å bade så det love jo godt
![]()
Ja, da bli ho sikkert å kose sæ i bassenget![]()
Akuratt no støvsuge æ. Men ikveil må æ å ska æ sjå barneavdelinga![]()
Bra og trist og koselig♡E det bra det programme? Æ har ikje fått det me mæ, bære sett reklame på det.
Har enda ikke vært på bassenget med min kar, og han e 19 mnd nuSatse på det. Må bærr vent et parr måna minst så ho e stor nok tell det![]()
Har enda ikke vært på bassenget med min kar, og han e 19 mnd nuburde vært så han blei vant til det, men dagan og ukan bare forsvinn.
Bra og trist og koselig♡
Ikvell bli d kvellsmatbsøk av ei vænninneSka te me ikveil da ?
Ja, det bi fort sånn. Syns ikke æ gjor anna enn å sett med puppen ute de første 10 ukenSer den. Æ hadde store plana at når likja kom så sku vi gjør så mykje. Trille kvær einaste dag og sånt. Syns æ har fått te mykje om æ trille to gang i vekka. Dagan bærre ryr avgårde![]()
Å dr vart d bokmål læll ;p satt å seip æ ja.Trur ikje æ blir å klare å se på det. Ætte æ fikk likja e æ altfor sensitiv førr å se triste ting om onga![]()
Å dr vart d bokmål læll ;p satt å seip æ ja.
Ja, det bi fort sånn. Syns ikke æ gjor anna enn å sett med puppen ute de første 10 ukenblei ikke så mye trilletura som æ hadde trudd hehe.
Ja, æ trur aldri man kan forestille sæ kossen d e før man e der sjøl. Man vet jo aldri kass unge man får heller. Min va sliten etter en lang fødsel som endte med akutt KS og sov hele tia og sugde dårlig, så han måtte vekkes annahver time døgnet rundt i ukesvis. Kjekt med sovebaby, men ikke fult så kjekt når man allikavel måtte opp å amme ørten ganga i løpet av nattaHehe, æ satt me puppan ute å pompa i handa i de første seks uken. Heile døgnetstarten på å bi mor va alt anna enn æ trudd det sku vær
![]()
Slappa av å bynnj m pakking. Ska reis bort i hælga, så da e d vel bærre å finn ti nå kleia.Ska te me ikveil da ?