Det er helt santja det er det! jeg ligger langt ned, lå på 5. forrige mnd! men så lenge jeg klarer målet er det jo ikke så farlig, annet enn at det blir mange med i trekningen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er helt santja det er det! jeg ligger langt ned, lå på 5. forrige mnd! men så lenge jeg klarer målet er det jo ikke så farlig, annet enn at det blir mange med i trekningen![]()
Ja det er så
Er kjedelig å alltid lage det samme å![]()
Det er helt santdenne mnd blir det mange med i trekkningene vis det forstsetter som dette
![]()
Hehe, god ideja de passer jo meg også hehe.
Har et par som bruker pleier der ja![]()
Må jeg notere på pakkelistenhaha
På tide å vokse opp da jaDe er jo over 30år begge to. bør vokse opphaha
Hehe det er braJeg gjør det med god samvittighet jeg![]()
Ja det er mot barna...Jeg har ikke fått med meg hva han etterforskes på, men har forstått det har med han og barna? Da burde han jo ikke ha noen rettigheter til etter etterforkningen er over og i forhold til hva den kommer frem til. Men jeg vet det er et dårlig system for barnas rettigheter i slike tilfeller.
Jeg har en venninne der eksen (og pappaen til de to eldste) er anmeldt og venter på rettsak i overgrepssak. Heldigvis ikke egne barn (så vidt vi vet), men likevel... Og det har vært en kamp om å få rettighetene til barna over på henne. Nå er dattera 17 da, så hun kan jo bestemme mye selv. Sønnen er voksen og kuttet kontakt med far.
Hehe ja på en måteTyp julebrød da eller?
Spørre gubben førsthva har du lyst på?
Hehe ja her går det for segDa har jeg lest meg gjennom 11 sider med innlegg! Hjelpes, som dere skravler!
Skal straks til fysio, hjemom etterpå for å starte middagen før jeg henter ungene. Ble en lang dupp på formiddagen, så hentet jeg niesen min og spanderte skolebolle og brus på cafe.
Er nydelig vær her, men jeg orker seriøst ingenting om dagen jeg...
Hva serverer du til da?fant kyllingfileter i fryseren jeg, så da har jeg tatt opp det så slipper jeg å handle![]()
Deen kan vell vente til i morgenmen er tomt for vaskemiddel til vaskemaskinen så egentlig burde jeg handle![]()
Hva serverer du til da?![]()
Det er godt daTenker jeg lager kyllingnuggets med pommes frites. Skikkelig sunn mat i daglitt sunnere når man lager det selv da
![]()
Det er kjedelig detkult å være blakk og få penger om 1,5 ukeHar penger på felles konto til mat og sånt da
men er i julegavemodus
Det er godt da![]()
å liker absolutt best de hjemmelaga
![]()
Ja det var det som var litt rart :/kan jo være siden de hadde rosa bukse og genser! rart om de bare har "gutte" dress
Det er kjedelig det![]()