Skravletråd

ja det er det! jeg ligger langt ned, lå på 5. forrige mnd! men så lenge jeg klarer målet er det jo ikke så farlig, annet enn at det blir mange med i trekningen :P
Det er helt sant :) denne mnd blir det mange med i trekkningene vis det forstsetter som dette :)

Jeg har ikke fått med meg hva han etterforskes på, men har forstått det har med han og barna? Da burde han jo ikke ha noen rettigheter til etter etterforkningen er over og i forhold til hva den kommer frem til. Men jeg vet det er et dårlig system for barnas rettigheter i slike tilfeller.

Jeg har en venninne der eksen (og pappaen til de to eldste) er anmeldt og venter på rettsak i overgrepssak. Heldigvis ikke egne barn (så vidt vi vet), men likevel... Og det har vært en kamp om å få rettighetene til barna over på henne. Nå er dattera 17 da, så hun kan jo bestemme mye selv. Sønnen er voksen og kuttet kontakt med far.
Ja det er mot barna...

Det er en evig kamp å det er ikke bare bare nei :(

Så på den måten så gleder jeg meg enormt til de er store nok til å beskytte seg selv :(

Når syns dere det er best å bli invitert i barnebursdag? Storebror har blitt invitert i bursdag fredag kveld fra 17-19. Jeg syns det var veldig merkelig tidspunkt.. fredag kveld og her legger han seg jo som regel rundt kvart på 7. Tenker mange har planer fredag kveld også. Men han skal selvsagt få gå altså, det går nok helt fint, men hadde ikke invitert da selv :)
Har tidligere kun blitt invitert på lørdager og søndager, men klar over at hverdager også er vanlig. Selv syns jeg søndag er best :)

Da har jeg lest meg gjennom 11 sider med innlegg! Hjelpes, som dere skravler! :P

Skal straks til fysio, hjemom etterpå for å starte middagen før jeg henter ungene. Ble en lang dupp på formiddagen, så hentet jeg niesen min og spanderte skolebolle og brus på cafe.

Er nydelig vær her, men jeg orker seriøst ingenting om dagen jeg...
Hehe ja her går det for seg :D

Lykke til hos fysio :D
Nettopp vert der selv :) så deilig å bli massert :)

Back
Topp