Ja det er det kan. Får håpe det at jeg går på krykker og slikt hjelperkanskje jeg kan få sniki I køen.
haha ja, noen goder må man vel få av det og
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er det kan. Får håpe det at jeg går på krykker og slikt hjelperkanskje jeg kan få sniki I køen.
Håper på å finne en julegave til gutt 8 år og en bursdagsgave til jente 5 år. Og så litt til mini. Vet de har billige siklesmekker der nåhaha ja, noen goder må man vel få av det ogNoe spesielt du skal se etter?
Godt med lunsjlunsj![]()
Håper på å finne en julegave til gutt 8 år og en bursdagsgave til jente 5 år. Og så litt til mini. Vet de har billige siklesmekker der nåellers får jeg se skulle ha hatt hente sett
å julaften klær
![]()
Da har jeg lest meg gjennom 11 sider med innlegg! Hjelpes, som dere skravler!
Skal straks til fysio, hjemom etterpå for å starte middagen før jeg henter ungene. Ble en lang dupp på formiddagen, så hentet jeg niesen min og spanderte skolebolle og brus på cafe.
Er nydelig vær her, men jeg orker seriøst ingenting om dagen jeg...
Tar å kjøper noe ute I dag tror jeg,fant kyllingfileter i fryseren jeg, så da har jeg tatt opp det så slipper jeg å handle![]()
Pølsegratenghehe skravles litt
hva blir det til middag?
Tar å kjøper noe ute I dag tror jeg,
Ja det er såDet er braGøy å prøve nye ting
![]()
Det kan godt være det er mere i butikk jaåh det var jo snodig! har de bare blå og svart? hmmmm kanskje mer i butikk ja![]()
Det kan godt være det er mere i butikk jahåper det
![]()