Skravletråd

haha ja, noen goder må man vel få av det og :D Noe spesielt du skal se etter?
Håper på å finne en julegave til gutt 8 år og en bursdagsgave til jente 5 år. Og så litt til mini. Vet de har billige siklesmekker der nå:) ellers får jeg se skulle ha hatt hente sett:) å julaften klær:)

Da har jeg lest meg gjennom 11 sider med innlegg! Hjelpes, som dere skravler! :P

Skal straks til fysio, hjemom etterpå for å starte middagen før jeg henter ungene. Ble en lang dupp på formiddagen, så hentet jeg niesen min og spanderte skolebolle og brus på cafe.

Er nydelig vær her, men jeg orker seriøst ingenting om dagen jeg...

Håper på å finne en julegave til gutt 8 år og en bursdagsgave til jente 5 år. Og så litt til mini. Vet de har billige siklesmekker der nå:) ellers får jeg se skulle ha hatt hente sett:) å julaften klær:)

Det blir spennende, håper de har mye fint :) De pleier å ha veldig søte siklesmekker!

Da har jeg lest meg gjennom 11 sider med innlegg! Hjelpes, som dere skravler! :p

Skal straks til fysio, hjemom etterpå for å starte middagen før jeg henter ungene. Ble en lang dupp på formiddagen, så hentet jeg niesen min og spanderte skolebolle og brus på cafe.

Er nydelig vær her, men jeg orker seriøst ingenting om dagen jeg...

hehe skravles litt :P

hva blir det til middag?

fant kyllingfileter i fryseren jeg, så da har jeg tatt opp det så slipper jeg å handle :P

men er tomt for vaskemiddel til vaskemaskinen så egentlig burde jeg handle :P

Tenker jeg lager kyllingnuggets med pommes frites. Skikkelig sunn mat i dag :P litt sunnere når man lager det selv da :)

kult å være blakk og få penger om 1,5 uke :o Har penger på felles konto til mat og sånt da :) men er i julegavemodus

Back
Topp