Da er det ikke bare bare nei.ja men den ser veldig stor ut og jeg liker ikke det at den ikke har strikk nederst! Så er litt usikkert på den!
Håper den passer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er det ikke bare bare nei.ja men den ser veldig stor ut og jeg liker ikke det at den ikke har strikk nederst! Så er litt usikkert på den!
Da er det ikke bare bare nei.
Håper den passer![]()
Hehehm godt spørsmål! vi har egentlig glemt å handle middager for denne uken! var så fokusert på helgen siden vi skulle få besøkså jeg må se om vi har noe, ellers må jeg kanskje handle?!
Er det name it sin?denne var ikke så veldig vakker?Grått er greit, men er ikke så glad i grønn..
![]()
Kylling boller med potetsuflehva skal du ha til middag rosa?
De kjøpte er rundehehe![]()
![]()
Er det name it sin?
Den var ikke helt min smak heller
De kjøpte er rundeå i tilleg så er de ofte litt knust
så da er det lettere å spise de
haha
Nei det syntes ikke jeg heller :/nei det er reima og den var på tilbud, men jeg syns ikke den var noe fin
Hehe det hadde ikke jeg heller før sambo hadde glemt p lage å jeg ikke hadde noenhehe okei, vet ikke om jeg har prøvd kjøpe-isbiter før![]()
Hehe det hadde ikke jeg heller før sambo hadde glemt p lage å jeg ikke hadde noenkrise
tar for lang tid å vente på de
hehe
Jeg håper det blir detmmm det hørtes godt ut![]()
Den var mye finere jadette er name it sin, den syns jeg er fin
![]()
Da skal jeg inn å sjekke det utHar lagt ut bilder i dåp, dåp inspirasjons tråden på hemmelig![]()
Så braname it fikk bra i testen nå i siste foreldre og barnmen skal prøve didrikson først da, den har jeg jo hjemme
![]()