Heller den veienher har det vært løst de siste dagene![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heller den veienher har det vært løst de siste dagene![]()
jada. bør det vettu. men så liker mannen han i det paret så godt...så han vil jo liksom da vettu. men men. vi får se. Noe mer reising her blir dt ikke før ut på nyåret uansett.Hehe, da bør man finne annet reisefølge![]()
Sant nok heheHeller den veien![]()
Kos degNei nå får jeg ut å plante litt før jeg spiser lunch![]()
Hehe, ja den er litt kjipja sant nok. hard avf. er værre.
men sorry meg..men er jo nesten redd jeg driter på meg liksom hahahha
Det er jo bare litt over 2000 igjenåjada. null problem haha
Mhm den er genialJa den er detmen jeg likte at den dekker deler av brystet når du ammer, de jeg har fra hm gjør ikke det. Greit å ikke fryse på seg brystbetennelse
![]()
hhaha off. låne bleiene til guttungen hahaHehe, ja den er litt kjipfår ta med deg ekstra skift på flyet i morgen
haha
det går fort detDet er jo bare litt over 2000 igjen![]()
Det er enorme fosjellene over alt :/Nå blir jeg forvirretKjøpte denne typen på tilbud til 49 kr. Det er fire store bokser, nesten 600 g plastelina! på lekmer koster de 99 kr.. så fant jeg et sted nå de har dem til 29.90 og ser ikke ut som det er tilbud? what?
![]()
Skjønner jo det. Men hvis man skal reise på tur sammen må man jo ha litt samme tanker om hva man skal gjøre. Og det burde være en selvfølge selv om man ikke har barn selv, at når man reiser med barn så må det være en barnevennlig feriejada. bør det vettu. men så liker mannen han i det paret så godt...så han vil jo liksom da vettu. men men. vi får se. Noe mer reising her blir dt ikke før ut på nyåret uansett.
Mhm. det er veldig godt da. Det pleier jeg lage glutenfritt ogVar det jeg å trodde det varjulekake
![]()
Helt enig med deg,men når det gjelder det paret neiSkjønner jo det. Men hvis man skal reise på tur sammen må man jo ha litt samme tanker om hva man skal gjøre. Og det burde være en selvfølge selv om man ikke har barn selv, at når man reiser med barn så må det være en barnevennlig ferie![]()
Det skal jegKos deg![]()
Har heller løs da tror jeg heheHe heheller det motsatte
så kan godt bytte
![]()
Eller ta med deg noen fra jobb om dere harhhaha off. låne bleiene til guttungen haha
Er ikke alle som skjønner neiHelt enig med deg,men når det gjelder det paret nei![]()
ja de passer jo meg også hehe.Eller ta med deg noen fra jobb om dere harhehe
Er ikke alle som skjønner nei![]()
![]()
Ambrosia er mindre, søtere å litt mykere en julebrød/kakeVar det jeg å trodde det varjulekake
![]()