Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke egentligtatt det rolig
![]()
Hengt opp klær. 2 vaskemaskin i gang.
Tomt oppvaskmaskin, satt i skittent. vasket av kjøkkenbord.
Tatt noen tlf.
JaOi såpass gale!!:O
Hehe det hadde jammen vert noe detJada. 10barnsmorhaha
Åh nei! Så kjipt!Fått snakket med skolen. Igjen då kommer den foreldre retten hans å biter meg i stumpen. Men hun skulle sjekke ut hvordan det var i forhold til etterforskning :/
Tror å det lå rundt der3 plass.
Husker ikke. 2500 og noe
Hehe her er den å ferdig men det får vente til etter fysioKlesmaskin ferdig. Frister lite tømme den og sette på ny men![]()
Klærne er lagt på plass
Å potet suffleen står til avkjøling
Å rumpa mi er godt plassert i sofaen![]()
Fallen skies er hvertfall romvesenTips til serie noen..som kan minne litt om the whispers?
JaaVeldig greit da![]()
![]()
Lager nok en langpannesjokoladekake, men den er sykt god! Er kefir og oboy i den. Kalles konfektkake, og kaffe i glasuern naturligvis! Svigerinnen min baker en kringle, det er og svært godt!Ahhh, da må du ha kake selvsagt. Hva tenker du bake?
Hvor gammel blir du?
Ohh namme. Det hadde vi i går
Så flott det hjelper.
Jeg går på gravidtrening
JaÅh nei! Så kjipt!
Haha, kanskje det var lurt ettersom han ville reise på sydentur så seintJa, hehe. Nå er vi vekke fra tors-søn.
så fikk jeg reiseforbud. Var mest tull da,men hun anbefalte det virkelig ikke.Hun spurte om hun skulle lage et skriv om det til min reiseglade mannhaha
Da var bordkort og innbydelse til dåp ferdig lagaskal begynne på takke korta
så er det klart
Venter med å skrive I dem til jeg vet datomen greit med alt som er ferdig
![]()
Hehe men Gud så deilig det er å gjøre lite dabare dusja og spist jeg hehe, latte nå![]()
Bursdag i dag?Lager nok en langpannesjokoladekake, men den er sykt god! Er kefir og oboy i den. Kalles konfektkake, og kaffe i glasuern naturligvis! Svigerinnen min baker en kringle, det er og svært godt!
Blir 33, så ingen runddag nei![]()
Prøver.flinka![]()