Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke helt jeg, det er vel en slags lyng? Sånn typisk høst iallfalldet pynter jo veldig opp jaKa planter
?
Uff, går du fulle vakter? Fått deg noe mer sykemelding?Jobb i dag...kjenner kroppen ikke er helt lysten på det men...
Åhh men det gjør segVet ikke helt jeg, det er vel en slags lyng? Sånn typisk høst iallfalli fjor var jeg på fjellet og tok med meg så da ble det jo gratis
![]()
Effektiv daHengt opp klær. 2 vaskemaskin i gang.
Tomt oppvaskmaskin, satt i skittent. vasket av kjøkkenbord.
Tatt noen tlf.
Nei, har ikke det. Er 50% .Uff, går du fulle vakter? Fått deg noe mer sykemelding?
God morgenGod morgensitter med frokosten og ser opptak av Home and away
Guttungen er levert i bhg, jeg har vært innom jobb og levert permisjonssøknad og søknad om utsettelse av ferie, og vært å handla bleier og litt høstplanter som jeg skal plante etterpåsyns det pynter opp, nå som det begynner å bli kaldere i lufta
![]()
Høres bra utKlærne er lagt på plass
Å potet suffleen står til avkjøling
Å rumpa mi er godt plassert i sofaen![]()
Jo men dere gjør jo noe med dethehe. Kanskje herhehe
Ja det er deter jo helt bak mål
HeheheJada hehe. Heldigvis for det. Og mannen har jo ok til jeg får. Nå er det rett over 100kr eller noe hahah
Kveld? Uff :/ nei det er ikke bare bare nåJobb i dag...kjenner kroppen ikke er helt lysten på det men...
13.00-18.00Kveld? Uff :/ nei det er ikke bare bare nå
Jada. sant detJo men dere gjør jo noe med det
Da kan han heller ikke bli sur![]()
Hehe ja den liker seg best derHøres bra ut![]()
Ja absoluttÅhh men det gjør seg![]()