God morgen. Sovet godtGod natt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen. Sovet godtGod natt![]()
Her har han fri denne uken så hadde håpet at han ville la meg sove litt også. Kan visst se langt etter det:-/Her i huset dro pappa'n på jobb for en drøy halvtime siden.
Kast vann på han?Tok tid, får han sånn halvveis våken men gubben ligger og halvsover og viser liten interesse til å stå opp med mini så jeg får sove litt ihvertfall
God morgenGod morgen![]()
Ønsker alle en fin ons(lillelørdag) Hva skjer hos dere i dag
?
God morgen til deg og resten av jentene her inne.God morgensola skinner i dag også
![]()
God morgenGod morgensola skinner i dag også
![]()
Hahaha ja vurderte det sterktKast vann på han?![]()
Haha! Det er jo så vondtHahaha ja vurderte det sterkt. Gjerne med isbiter i:-D
Ja kan jeg godt tenke meg. Har bare ikke så lyst på våt seng daHaha! Det er jo så vondt![]()
God morgen. Her ogsåGod morgensola skinner i dag også
![]()
God morgenGod morgen![]()
Nå sitter tuppa og spiser og jeg skal prøve å få på meg fjeset. Skal på jobb i dag, føler meg litt bedre men ikke helt bra...
Det som er minuset med detJa kan jeg godt tenke meg. Har bare ikke så lyst på våt seng da. Men han kom seg nå opp til slutt
![]()
Nei da, for våken til detDet som er minuset med det
Godt han kom seg oppfår du sove nå da?
OkeyNei da, for våken til det. Så kaffe og frokost nå
![]()
Vi må bare holde ut!!Sulten her og ligger stuck på soverommet og tenker på sjokoladen som ligger på kjøkkenet. Men så var det den snopefri uken da![]()
Hihi....skjønner det daaaEr ikke lett for ei som ikke ha ro i rææva![]()