En ny reise :)

Gratulerer så mye med 12 fullgåtte uker! :D
 
Weee :D gleder meg til å se mer av deg inne på mars :D
Ja, nå er det mer virkelig . Mine foreldre fikk vite det i dag;) mamma hadde sett det på meg;) og var glad det var baby mage og ikke bare en god sommer ;) he he virker som at det begynner å syntes for folk nå.
 
Ja, nå er det mer virkelig . Mine foreldre fikk vite det i dag;) mamma hadde sett det på meg;) og var glad det var baby mage og ikke bare en god sommer ;) he he virker som at det begynner å syntes for folk nå.
Haha :D så morsomt at hun hadde sett det :D det er jo litt gøy da :) jeg har også fått ganske synlig mage, men liker å tro at ingen legger merke til det enda.... men tar kanskje feil der :eek: uansett utrolig kjekt at dere har fortalt det :)
 
Haha :D så morsomt at hun hadde sett det :D det er jo litt gøy da :) jeg har også fått ganske synlig mage, men liker å tro at ingen legger merke til det enda.... men tar kanskje feil der :eek: uansett utrolig kjekt at dere har fortalt det :)
I dag måtte jeg bruke stikk på en av de buksene som har vært litt større i livet. Er så rart for føler meg bare kjukk ;) var mest over bryster hun hadde sett det og mente hun hadde forstått det allerede i sommer .. Sånne mødre antenner ;) er befriende å ha sagt det.
 
Gratulerer med 12 uker! Og med at du endelig har begynt å fortelle det til folk. Det er en befrielse når man ikke lenger trenger å holde det hemmelig :)

Og ikke minst; velkommen til oss på mars ;)
 
I dag måtte jeg bruke stikk på en av de buksene som har vært litt større i livet. Er så rart for føler meg bare kjukk ;) var mest over bryster hun hadde sett det og mente hun hadde forstått det allerede i sommer .. Sånne mødre antenner ;) er befriende å ha sagt det.
Så gøy :D jeg har fått arve en del gravidklær fra en venninne, så det var helt supert. Kan bare pakke vekk de gamle buksene mine egentlig :p jeg føler meg også bare tjukk :p jeg ser veldig godt at det er gravidmage, men kan lett bare se tjukk ut også :p jaja...
Mødre legger merke til de rareste ting altså. Nytter ikke å holde noe skjult fra dem :p
 
uke 13, 12+3
Shit blitt så sliten plutselig. Føler bare for å sove hele dagen. Gleder meg til energien kommer.
Flyr på do en gang i timen, så kommer det bare noen dråper. Sitsomt

I dag måtte jeg bruke strikk på en av buksene mine. Den har vært veldig grei i strørrelsen tidligere, men ikke nå. Må nok skaffe noen mamabukser ganske snart.

Ellers merker jeg murringer og noen svært få stikkinger, får ofte vondt i magen etter måltider og mye gass, er nok tarmene som går tregere.

Mine foreldre fikk nyheten i går og ble så glad. Mamma er klar for å stikke klær:) Fikk med meg min babybok fra jeg var nyfødt det er litt artig å sammenligne med.

I morgen er det samboer sin side som skal informeres.
 
Gratulerer med 12 uker! Og med at du endelig har begynt å fortelle det til folk. Det er en befrielse når man ikke lenger trenger å holde det hemmelig :)

Og ikke minst; velkommen til oss på mars ;)
Ja, det er så herlig. Folk er så glade! Jobben får ikke vite det før om 2 uker da jeg er en uke borte og alene på jobb resten av denne uken. I grevens tid da jeg begynner å se litt mer tykk ut en normalt:)

Takk, var på tide nå:)
 
Hvis du går på do en gang i timen og det kommer veldig lite kan det kanskje være at du har uvi? Har du fått sjekket det?

Spennende når mannen sin familie får vite det i morgen :)
 
Hvis du går på do en gang i timen og det kommer veldig lite kan det kanskje være at du har uvi? Har du fått sjekket det?

Spennende når mannen sin familie får vite det i morgen :)
Spurte jordmor sist og hun sa det var normalt.. Ja, gleder oss :)
 
Back
Topp