Ja - eller få startet prosessen; må bestille time for passet og vil da levere papirene som trengs for å anses som gift ^-^
De liker papir I Frankrike![]()
Ja tar vel tid det der kan jeg tenke meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja - eller få startet prosessen; må bestille time for passet og vil da levere papirene som trengs for å anses som gift ^-^
De liker papir I Frankrike![]()
Åhh kjedelig. Hvorfor sur tror duFått hentet ei trassig å sur jentefått unna leksene med henne å nå er hun heldigvis rolig igjen
Skulle trodd det var hun som hadde alle hormonene![]()
Gjør ofte detJa tar vel tid det der kan jeg tenke meg![]()
Vi er kommet i 6 års trassenÅhh kjedelig. Hvorfor sur tror du?
Oh yeahGjør ofte detgreit å ha litt tid på seg da ^-^
Lykke til![]()
Lykke til![]()
Lykke til![]()
TakkLykke til![]()
Urk :/ kjedelig med hardhendte leger.. skal du til samme om 8 uker da?Takkdet trengte jeg.
Kjenner jeg er møkka lei av leger som sier nei det kan du ikke, tenk om du vil ha flere.
Å den legen jeg hadde I dag var rimelig hardhendt. Så celleprøva gjorde j... vondt. Gleder meg ikke til å måtte innigjenn om 8 uker![]()
Det virket slik, for som ho sa så ville ho ikke miste meg, så ho satte meg opp på to timer med en gang, en om 8 uker og en utpå ny året. Sykehuset har mistet meg en gang før.Urk :/ kjedelig med hardhendte leger.. skal du til samme om 8 uker da?
Åh dyrtDa har vi rukket innom Ikea for gardinstenger++, Jysk for resten. Så fylle luft i dekkene, og en tur på Sandvika Storsenter - hvor det ble to bukser og en blazer på luksusdyret mitt av en mann![]()
Hehe okei skjønner.Vi er kommet i 6 års trassenhehe så derfor surmuler hun. I dag var set fordi hun ikke fikk gå hjem alene
er ganske langt å vill ikke hun skal gå helt alene
Skal ikke mere tilbare vinder litt på henne så går bomben av
![]()
Siden jeg er den ene foreldrekontakten på trinnet til eldste, skal jeg nå i formøte med lærerne før foreldremøtet i morgen. Har allerede sendt en mail med punkter som jeg vil skal bli tatt opp, og en mor ringte meg i dag tidlig med noen bekymringer. Så nå skal kamphanskene påHehe, neida, ikke så ille!
Det kan du ikke..hmm..bestemmer du liksom ikke over egen kropp du da elr??!Takkdet trengte jeg.
Kjenner jeg er møkka lei av leger som sier nei det kan du ikke, tenk om du vil ha flere.
Å den legen jeg hadde I dag var rimelig hardhendt. Så celleprøva gjorde j... vondt. Gleder meg ikke til å måtte innigjenn om 8 uker![]()
Hadde nok sagt at hvis de ville beholde deg så fikk de ta det litt mer skånsomt.. men bare de følger deg opp daDet virket slik, for som ho sa så ville ho ikke miste meg, så ho satte meg opp på to timer med en gang, en om 8 uker og en utpå ny året. Sykehuset har mistet meg en gang før.
Regninga kom på mer enn det vi hadde tenkt oss å bruke, jaÅh dyrt?
Nei en gjør faktisk ikke det, når det kommer til fjerning av livmora.Det kan du ikke..hmm..bestemmer du liksom ikke over egen kropp du da elr??!
Jeg flott de følger opp. Men de burde kanskje lese journalen min litt først, så de vet hvilken tilstand pasienten er I.Hadde nok sagt at hvis de ville beholde deg så fikk de ta det litt mer skånsomt.. men bare de følger deg opp da
Regninga kom på mer enn det vi hadde tenkt oss å bruke, ja
Men er ikke så ofte han finner ting han liker, så når vi først fant så var det bare å slå til. Er vel litt også for sånt at man sparing/buffer ^-^