Skravletråd

Faaaen...solen skinner på pcen:P ser ikke...ned med persienne!!:P

Bleiene kjøper de her å selger videre ja :)

Det var bare en person :p haha han hadde vell falt pladask for den :p det var tross alt nesten 100 plater :p :o

Men skulle vell ha de med til hjemlandet.
Vi har jo tross alt den beste sjokoladen :)
Sjefen min tømte butikken for vaselin og hadde med seg 30 plater melkesjokolade nedetid Vietnam, til familien sin der. For de hadde vist ikke vaselin. Å slik sjokolade fikk de aldri:)

Fikk å beskjed om at det var maks 4 pakker bleier pr fam pr handel når vi var rimi, for da hadde vi bleie kort. Nå er det max 2-3 pakker, ser folka litt ann:)

Lurt:) tenkte i år å spørre om vi søsken skulle droppe å gi til hverandre, og heller fokusere på barna. Vi har jo alt vi trenger, og det er jo mer stas for barna:) blir jo mye gaver etterhvert:eek:

Ja vi gir bare til nieser og nevøer nå! gir til de søsken som ikke har barn da :)

Lurt:) tenkte i år å spørre om vi søsken skulle droppe å gi til hverandre, og heller fokusere på barna. Vi har jo alt vi trenger, og det er jo mer stas for barna:) blir jo mye gaver etterhvert:o
Det har jeg å mine søsken gjort I mange år, men jeg har fått av mine søsken siden jeg ikke har hatt barn:) synes dette har fungert fint jeg:)

Sjefen min tømte butikken for vaselin og hadde med seg 30 plater melkesjokolade nedetid Vietnam, til familien sin der. For de hadde vist ikke vaselin. Å slik sjokolade fikk de aldri:)

Fikk å beskjed om at det var maks 4 pakker bleier pr fam pr handel når vi var rimi, for da hadde vi bleie kort. Nå er det max 2-3 pakker, ser folka litt ann:)

Ja de fleste syntes vår sjokolade er best :) :)
Litt stas :D

Vi har ingen grense :) men så er vi heller ikke plaget ed de som hamstrer :) så sa kan vi heller ha det så åpent :)

Back
Topp