Det er sant. fant du ut av hva dere betaler?Fordeler med begge deler![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er sant. fant du ut av hva dere betaler?Fordeler med begge deler![]()
hehe men av realisttiske ting daJa men det er noe annet![]()
Haha, SÅ sent ute pleier jeg ikke væreIkke sant, derfor jeg kjøper julegaver nå og hvis jeg faktisk får pakket de inn også blir det ikke noe stresssambo pleide handle alt av julegaver på lille julaften og syns det var stress å handle julegaver! er ikke rart det da når du går på senter lille julaften! men nå handler jeg alt uansett haha..
Fantastisk var detVar det ålreit?![]()
Ja trengte det nåFlink du har vært daDa fortjener du å sette ned rumpa
![]()
Åhh joooda deal det hahaNo dealhehe
Bleiene kjøper de her å selger videre jahehehe ja snodige folk, hva skulle de med så mye sjokolade??
men ja de bleiene tror jeg faktisk noen folk selger videre eller noe?!
Jo når du setter i gang jo.Hahahaha jeg?syntes da virkelig ikke det
Ja de gjorde nok det tenker jeg. Vet ikke om hun ga uttrykk for det selv eller om de bare begynte jeg.Okei, men kanskje begynte de tidlig å trene og elr?
Haha, SÅ sent ute pleier jeg ikke væregodt å bruke litt tid på det, syns det er vanskelig å finne på gaver jeg
ja jeg handler alt her og, stort sett
![]()
ja heheDet er jammen sant![]()
Ja trengte det nåherregud så sliten man blir når man er gravid
![]()
Ja det er santtror det, folk tar jo med seg bleier når de skal til syden fordi det er så dyrt der![]()
JeppHehe så utrolig merkelig egentlig![]()
Sånn da har jeg vært hos legen og på ambassaden ^-^
Legen var visst litt skeptisk til symfysemålet hun tok, så må visst en tur til kontroll på sykehuset en dag..
Mulig at jeg må ta glukosebelastningstesten og :/
Og ambassaden er visst en papirmølle uten likejaja, er bare å samle inn og fylle ut da ^-^
Ja det er santgjorde det selv i fjor
og var glad for det, for iallfall den nærmeste butikken hadde ikke den str vi trengte, pluss at de var dyre
![]()
Neida, og økende også. Vil jo si sikkert flere kan oppleve oppi mot 7år.Det er syktså mange barn som trenger ett hjem å så skal det ta så lang tid
Jeg sjønner at de må sikre barna altså det er ikke det
Ja, 100,- i mnd for 5-dagers uke. Da regner jeg med at det er med alle kremer og slikt også.Det er sant. fant du ut av hva dere betaler?