Skravletråd

Ikke sant, derfor jeg kjøper julegaver nå og hvis jeg faktisk får pakket de inn også blir det ikke noe stress :D sambo pleide handle alt av julegaver på lille julaften og syns det var stress å handle julegaver! er ikke rart det da når du går på senter lille julaften! men nå handler jeg alt uansett haha..
Haha, SÅ sent ute pleier jeg ikke være:D godt å bruke litt tid på det, syns det er vanskelig å finne på gaver jeg:o ja jeg handler alt her og, stort sett:P

hehehe ja snodige folk, hva skulle de med så mye sjokolade??
men ja de bleiene tror jeg faktisk noen folk selger videre eller noe?!
Bleiene kjøper de her å selger videre ja :)

Det var bare en person :p haha han hadde vell falt pladask for den :p det var tross alt nesten 100 plater :p :o

Men skulle vell ha de med til hjemlandet.
Vi har jo tross alt den beste sjokoladen :)

Haha, SÅ sent ute pleier jeg ikke være:D godt å bruke litt tid på det, syns det er vanskelig å finne på gaver jeg:eek: ja jeg handler alt her og, stort sett:p

pleier bare spør han hvor mye han vil gi for til de forskjellige i hans familie jeg hehe :P

Sånn da har jeg vært hos legen og på ambassaden ^-^

Legen var visst litt skeptisk til symfysemålet hun tok, så må visst en tur til kontroll på sykehuset en dag..
Mulig at jeg må ta glukosebelastningstesten og :/

Og ambassaden er visst en papirmølle uten like :P jaja, er bare å samle inn og fylle ut da ^-^

Sånn da har jeg vært hos legen og på ambassaden ^-^

Legen var visst litt skeptisk til symfysemålet hun tok, så må visst en tur til kontroll på sykehuset en dag..
Mulig at jeg må ta glukosebelastningstesten og :/

Og ambassaden er visst en papirmølle uten like :p jaja, er bare å samle inn og fylle ut da ^-^

lå det høyt?

er det statsborgerskap til mini dere skal søke om?

Det er sykt :( så mange barn som trenger ett hjem å så skal det ta så lang tid :(
Jeg sjønner at de må sikre barna altså det er ikke det
Neida, og økende også. Vil jo si sikkert flere kan oppleve oppi mot 7år.
3 aktuelle organisasjoner.
Koster i gj.snitt. 200tusen + reise ned der for å hente barnet.
Får en støtte på ca 88000 og noe når du får barnet.

Back
Topp