Det går jo an likevel![]()
jada så lenge den ikke sagger alt for mye hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det går jo an likevel![]()
Da var klærna sortertble en halv søplesekk til kast, en søppelsekk til meg og en full søppelsekk som jeg skal selge
Kan jeg selge den nå? Eller må jeg vente til ho har kommet?
Hehehe ja den bleie krigen husker jeghahaha! ja men det er noe i det altsåpå den remaen nærmest oss har de ikke remableiene fremme i butikk heller, du må spørre om de
og man har bare lov å kjøpe så og så mange pakker
hehe.. men den andre remaen der vi kjøper står alle fremme. merkelig
husker da storebror var liten og det var bleiekrig så kosta en pakke first price bleier 5 kr!!! kjøpte et lass
![]()
Nei det er ikke detså de var vist fornøyde i går
å håper de kan slå den i dag
![]()
Jaogså er det gøy å pakke innsyns jeg
![]()
Hehehe ja den bleie krigen husker jegfolk gikk man av huse
![]()
haha hysterisk morsomt å være på jobb
![]()
Men ja det er syktden ene rema der er bok plaget med at de tømmer hyllene
Akkurat her er vi ikke så plaget for de gidder ikke kjøre så langt bare for bleier
Men hadde en kunde som faktisk tømte hele lageret vårt for stor firkløver sjokoladehaha sjefen stod bare med store øyne når jeg spurte om vi hadde mer
![]()
Fortjener å slappe litt av nåStått skikkelig på i halvannen time og fått gjort massemen ble rimelig sliten så får slappe av litt og se om jeg orker mer etterpå
greit å ikke være gåen når jeg henter i bhg
![]()
Det er gøy med noen få, MEN når jeg samler opp og tenker dagen før de skal leveres bort at "kanskje jeg skal pakke inn", så er det et he*****eogså er det gøy å pakke innsyns jeg
![]()
Jaså lenge det ikke blir ett ork
altså for mange å siste liten
Ja ikke helt min stil. De er rene, må vaskes lukter loftvar det ikke helt din stil? hvis du ikke kommer til å bruke det er det vel bare å selge![]()
Jepp vi er faktisk detHahahaja for Norge er vel kjent for billige bleier?
![]()
Det er gøy med noen få, MEN når jeg samler opp og tenker dagen før de skal leveres bort at "kanskje jeg skal pakke inn", så er det et he*****ehehe. Så i år skal jeg være tidlig ute, håper å handle inn mest mulig før fødsel, så kan vi heller kose oss i førjulstiden med baby
![]()
Hehe jajada så lenge den ikke sagger alt for mye hehe![]()
Ja syns detFortjener å slappe litt av nå![]()
Vis du ikke trenger det så kan du vell gjøre det nå?Da var klærna sortertble en halv søplesekk til kast, en søppelsekk til meg og en full søppelsekk som jeg skal selge
![]()
Kan jeg selge den nå? Eller må jeg vente til ho har kommet?
Stått skikkelig på i halvannen time og fått gjort massemen ble rimelig sliten så får slappe av litt og se om jeg orker mer etterpå
greit å ikke være gåen når jeg henter i bhg
![]()
Okei, men kanskje begynte de tidlig å trene og elr?Tror det er veldig individuelt. Men syns jeg har hørt at gutta ofte er tregere? Niesa mi har vært bleiefri ganske lenge alt, og fylte nettopp tre år. Tror hun var veldig tidlig.
Hehe så utrolig merkelig egentligJepp vi er faktisk detsykt nok
hehe
Hahahaja for Norge er vel kjent for billige bleier?
![]()
Jeg tvileroi vi får se![]()