Skravletråd

Da var klærna sortert:) ble en halv søplesekk til kast, en søppelsekk til meg og en full søppelsekk som jeg skal selge:)
Kan jeg selge den nå? Eller må jeg vente til ho har kommet?

var det ikke helt din stil? hvis du ikke kommer til å bruke det er det vel bare å selge :)

hahaha! ja men det er noe i det altså :P på den remaen nærmest oss har de ikke remableiene fremme i butikk heller, du må spørre om de :P og man har bare lov å kjøpe så og så mange pakker :P hehe.. men den andre remaen der vi kjøper står alle fremme. merkelig :P husker da storebror var liten og det var bleiekrig så kosta en pakke first price bleier 5 kr!!! kjøpte et lass :P
Hehehe ja den bleie krigen husker jeg :D folk gikk man av huse :D :D haha hysterisk morsomt å være på jobb :D :D
Men ja det er sykt :p den ene rema der er bok plaget med at de tømmer hyllene :)
Akkurat her er vi ikke så plaget for de gidder ikke kjøre så langt bare for bleier :p
Men hadde en kunde som faktisk tømte hele lageret vårt for stor firkløver sjokolade :p haha sjefen stod bare med store øyne når jeg spurte om vi hadde mer :p

Hehehe ja den bleie krigen husker jeg :D folk gikk man av huse :D :D haha hysterisk morsomt å være på jobb :D :D
Men ja det er sykt :p den ene rema der er bok plaget med at de tømmer hyllene :)
Akkurat her er vi ikke så plaget for de gidder ikke kjøre så langt bare for bleier :p
Men hadde en kunde som faktisk tømte hele lageret vårt for stor firkløver sjokolade :p haha sjefen stod bare med store øyne når jeg spurte om vi hadde mer :p

hehehe ja snodige folk, hva skulle de med så mye sjokolade??
men ja de bleiene tror jeg faktisk noen folk selger videre eller noe?!

også er det gøy å pakke inn :D syns jeg :P
Det er gøy med noen få, MEN når jeg samler opp og tenker dagen før de skal leveres bort at "kanskje jeg skal pakke inn", så er det et he*****e:P hehe. Så i år skal jeg være tidlig ute, håper å handle inn mest mulig før fødsel, så kan vi heller kose oss i førjulstiden med baby:)

Det er gøy med noen få, MEN når jeg samler opp og tenker dagen før de skal leveres bort at "kanskje jeg skal pakke inn", så er det et he*****e:p hehe. Så i år skal jeg være tidlig ute, håper å handle inn mest mulig før fødsel, så kan vi heller kose oss i førjulstiden med baby:)

Ikke sant, derfor jeg kjøper julegaver nå og hvis jeg faktisk får pakket de inn også blir det ikke noe stress :D sambo pleide handle alt av julegaver på lille julaften og syns det var stress å handle julegaver! er ikke rart det da når du går på senter lille julaften! men nå handler jeg alt uansett haha..

Stått skikkelig på i halvannen time og fått gjort masse:D men ble rimelig sliten så får slappe av litt og se om jeg orker mer etterpå:p greit å ikke være gåen når jeg henter i bhg:p

Flink du har vært da :D Da fortjener du å sette ned rumpa :D

Back
Topp