Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns det var en ålreit prisLurer på å kjøpe brukt ergobaby den er 3 år gammel, ho skal ha 350 for den. Er det dyrt eller ok? De koster jo flesk nye.
Da må nok jeg vente ennå noen ukerhar termin 3. november og beviset kom i dag![]()
Hehe så braSatser på dethan pleier å være grei
![]()
Jo jeg syntes dethehe ikke så mye jeg gjør da![]()
Jo jeg syntes det![]()
Nå er jeg ferdig med the fostershehe hva ser du på nå?
Var det jm sa at var hans jobbSå bra at du fikk noe ut av timenja det er bare å si i fra
å vis du selv syntes det er ekkelt å si i fra så få mannen til å gjøre det
![]()
Nei det er ikke detja det er sannelig ikke dårlig![]()
Det er Lurtmon tro om vi har julepapir? tror kanskje vi har noe.. da kan jeg jo faktisk begynne å pakke inn gavene etterhvert som de kommer![]()
Det går jo an likevelFant den ebay-tightsen etter storebror, men syns den var litt slapp i strikkenkanskje han kan bruke den mest hjemme
![]()
Snakker om bleier. Sambo så ett program på nat geo i gårisveiens helter eller noe slikt. Hvor de viser berging av lastebiler og biler på glatte norske veier.
Der var det en varebil som virker mistenkelig . De som satt i den ville ikke ut osv. Så han ringte politiet.
Når de kommer ransaket de bilen. Å hva finner de?
Jo bleier , den var fylt til randen av bleier.
Å det morsomste var kommentaren til han programlederen (han snakker engelsk da)
Tro det eller ei men i Norge er faktisk dette en realitet. I mange år har butikk kjedene kjempet med bleie krig ( napies war)
Det er sykt detså nå er vi kjent for troll, fjørpenn, å bleier
![]()
Får du flere timer der?Var det jm sa at var hans jobbJa er skrekkelig glad I de timene hos henne
![]()
Det er Lurtså blir det ikke så mye på slutten
![]()
HahahaSnakker om bleier. Sambo så ett program på nat geo i gårisveiens helter eller noe slikt. Hvor de viser berging av lastebiler og biler på glatte norske veier.
Der var det en varebil som virker mistenkelig . De som satt i den ville ikke ut osv. Så han ringte politiet.
Når de kommer ransaket de bilen. Å hva finner de?
Jo bleier , den var fylt til randen av bleier.
Å det morsomste var kommentaren til han programlederen (han snakker engelsk da)
Tro det eller ei men i Norge er faktisk dette en realitet. I mange år har butikk kjedene kjempet med bleie krig ( napies war)
Det er sykt detså nå er vi kjent for troll, fjørpenn, å bleier
![]()