Skravletråd

Da har jeg håndvaska ene fotballskjorta til storebror, den hadde bare litt sjokolade på foran :P altså fra lørdag :P satt på en maskin og lagt på plass en del klær.

mon tro om vi har julepapir? tror kanskje vi har noe.. da kan jeg jo faktisk begynne å pakke inn gavene etterhvert som de kommer :P

Snakker om bleier. Sambo så ett program på nat geo i går :p isveiens helter eller noe slikt. Hvor de viser berging av lastebiler og biler på glatte norske veier.

Der var det en varebil som virker mistenkelig . De som satt i den ville ikke ut osv. Så han ringte politiet.

Når de kommer ransaket de bilen. Å hva finner de?

Jo bleier , den var fylt til randen av bleier.

Å det morsomste var kommentaren til han programlederen (han snakker engelsk da)
Tro det eller ei men i Norge er faktisk dette en realitet. I mange år har butikk kjedene kjempet med bleie krig ( napies war)

Det er sykt det :p så nå er vi kjent for troll, fjørpenn, å bleier :p

Fant den ebay-tightsen etter storebror, men syns den var litt slapp i strikken :) kanskje han kan bruke den mest hjemme :)

Snakker om bleier. Sambo så ett program på nat geo i går :p isveiens helter eller noe slikt. Hvor de viser berging av lastebiler og biler på glatte norske veier.

Der var det en varebil som virker mistenkelig . De som satt i den ville ikke ut osv. Så han ringte politiet.

Tro det eller ei men i Norge er faktisk dette en realitet. I mange år har butikk kjedene kjempet med bleie krig ( napies war)

hahaha! ja men det er noe i det altså :P på den remaen nærmest oss har de ikke remableiene fremme i butikk heller, du må spørre om de :P og man har bare lov å kjøpe så og så mange pakker :P hehe.. men den andre remaen der vi kjøper står alle fremme. merkelig :P husker da storebror var liten og det var bleiekrig så kosta en pakke first price bleier 5 kr!!! kjøpte et lass :P

Stått skikkelig på i halvannen time og fått gjort masse:D men ble rimelig sliten så får slappe av litt og se om jeg orker mer etterpå:P greit å ikke være gåen når jeg henter i bhg:P

Hahaha:D ja for Norge er vel kjent for billige bleier?:p

Da var klærna sortert:) ble en halv søplesekk til kast, en søppelsekk til meg og en full søppelsekk som jeg skal selge:)
Kan jeg selge den nå? Eller må jeg vente til ho har kommet?

Back
Topp