Skravletråd september

Mannen ønsket seg noen hodetelefoner i fjor.
Eller rettere sagt, han sa at de han ønsket seg var litt dyre, men dersom jeg hadde funne noe lignende hadde han blitt glad.
De han ønsket seg kostet litt over 2.000.
Jeg fikk dem for 1.000 som var mitt budsjett..

Det var et godt tilbud da! Vet mannen ønsker seg ps4 spill som kommer ut snart. Håper han ikke kjøper de selv, og at jeg finner de på tilbud. Så får han det i gave. Siden vi har baby og ny bil, så må gavene budsjetteres :p

Det er ikke jeg heller
Ofte ønsker tantebarna mine seg penger i både bursdag og julegave. Er liksom pc, mobil eller pad de sparer opp til. Litt kjedelig med penger i gave, men blir ofte det likevel :p
Er jo såååå kjedelig å gi penger! Men husker godt at jeg ønsket meg penger selv da jeg var ungdom.. Eller kontantkort til mobilen haha :p

Har en babybjørn liggende i skapet. Gammel sak vi fikk. Har ikke fått testa den enda, for skjønner ikke åssen den skal brukes :p haha
Jeg og synes den babybjørnen jeg har liggende er vanskelig å skjønne :p tror det blir kjøpt en ny en som sikkert er mye enklere å bruke å forstå seg på :p

Ja, verre med søsken og slikt med ønsker som ny pc, iphone, ipad osv :p eller penger til ny pc, iphone, ipad. Er ikke så glad i å gi penger i gave..
Ikke jeg heller :-P. Gir beskjed til søsken jeg at jeg så dyre gaver får de ikke av meg. Heldigvis pleier somregel broren min alltid å ønske seg masse bøker og andre ting i den prisklassen så finner alltid noe til han:-)

Det var et godt tilbud da! Vet mannen ønsker seg ps4 spill som kommer ut snart. Håper han ikke kjøper de selv, og at jeg finner de på tilbud. Så får han det i gave. Siden vi har baby og ny bil, så må gavene budsjetteres :p
Håper jeg finner en PS4 på BF jeg.
Ikke sikker på om den blir til mannen eller eldsten :P

Ikke jeg heller :-P. Gir beskjed til søsken jeg at jeg så dyre gaver får de ikke av meg. Heldigvis pleier somregel broren min alltid å ønske seg masse bøker og andre ting i den prisklassen så finner alltid noe til han:-)
Min bror er håpløs, ønsker seg kun svindyre greier. Virker som han tror alle driter penger. Kjøper som regel klær til han, men nå er han blitt veldig sær på klær også :p så hva jeg skal finne på i år aner jeg ikke! I tillegg har han bursdag rett før jul også.

Jaa, en helt nydelig plass :D Forflytta meg til fødebyen min, Harstad nå, men hele familien bor enda på Senja vi er der titt og ofte. Naturen på yttersiden om sommeren er jo helt magisk :D
Har kun sett bilder men ja :D vært i Bardufoss og Tromsø da :)

Min bror er håpløs, ønsker seg kun svindyre greier. Virker som han tror alle driter penger. Kjøper som regel klær til han, men nå er han blitt veldig sær på klær også :p så hva jeg skal finne på i år aner jeg ikke! I tillegg har han bursdag rett før jul også.
Den er lei. Her har halve slekten på min side bursdag i desember, halve slekten på gubben sin sine bursdag i januar og noen få spredt utover året. Så mye som skjer i desember og januar her

Kjøp moods klær,tror de har salg ennå;)

Mannen går tidlig fra jobb i morgen uten å nøle :) nå har han dårlig samvittighet for hva han sa i går :p jeg sa at han måtte gå før og han spurte hvorfor svarte han. Da skulle han si fra i lunsjen idag om å gå tidlig i morgen pga sykt barn :) OG oldeforeldrene tide stille når jeg ringte de ;) en mor har alltid rett ang sitt eller sine barn :)

Kjøp moods klær,tror de har salg ennå;)
Nei, kan ikke kjøpe noe han ikke har prøvd på og vet passer. Han er ikke blitt sær på at det skal være merkeklær eller slikt. Mer at de må "sitte rett" på, ikke være for trange, men samtidig ikke for store. Han vil ikke se tykk ut rett og slett (har prøvd å fortelle han at han overhodet ikke er tykk, men det synker ikke inn).

Den er lei. Her har halve slekten på min side bursdag i desember, halve slekten på gubben sin sine bursdag i januar og noen få spredt utover året. Så mye som skjer i desember og januar her
Heldigvis godt spredt utover året her :p greit å slippe å få alle på en gang :)

Nei, kan ikke kjøpe noe han ikke har prøvd på og vet passer. Han er ikke blitt sær på at det skal være merkeklær eller slikt. Mer at de må "sitte rett" på, ikke være for trange, men samtidig ikke for store. Han vil ikke se tykk ut rett og slett (har prøvd å fortelle han at han overhodet ikke er tykk, men det synker ikke inn).
Aha sånn å forstå

Back
Topp