Skravletråd september

Ofte blir det bedre hos mange når de nærmer seg slutten :)

Åja.. Var student, men måtte studere hjemme da jeg tilslutt ikke kom meg på skolen. De dagene jeg bare gikk en gang for mye til kjøkkenet, fikk jeg svi i dagevis. Kom meg ikke opp av sofaen eller senga uten hjelp :/ gikk som en åttiåring og :/ så det er noe jeg virkelig ikke savner ved graviditeten. Smerter døgnet rundt :S
Mhm, det sies så ;)
Uff da... Føler meg som en gammel kjerring av og til, men andre dager går det greit.
Nei, jeg vil heller ikke savne disse smertene..

Elsker nordlendinger ! :)
Er oppvokst i Lofoten, eg, meg og deg. Men ble fort trønder når jeg flyttet hit ;)

Åh, lofoten er en rett og slett nydelig del av landet :)

Vokst opp på Senja, med eg meg og deg. Men etter å ha flytta litt rundt her oppe i landsdelen ble det fort lagt om litt :p åh, jeg liker så godt trøndersk. Og bergenser dialekta!

Så slitsomt da :( her har vi vært heldige da..han har egentlig sovet fint i egen seng helt til nå..
Men ja, det er vel nærheten de trenger...og den må de jo bare få :)

Da er det vel bare en fase ha går gjennom der litt ekstra nærhet er nødvendig. Ja, de må jo få all den kosen de vil ha ;)

Åh, lofoten er en rett og slett nydelig del av landet :)

Vokst opp på Senja, med eg meg og deg. Men etter å ha flytta litt rundt her oppe i landsdelen ble det fort lagt om litt :p åh, jeg liker så godt trøndersk. Og bergenser dialekta!
Ja, det er en flott plass :)
Hadde med meg mannen for noen år siden og han ble nok litt forelsket :)

Mhm, det sies så ;)
Uff da... Føler meg som en gammel kjerring av og til, men andre dager går det greit.
Nei, jeg vil heller ikke savne disse smertene..

Takk og lov at man hadde en herlig mann som gjorde alt for meg :p han fikk trimma kroppen iallefall mår han måtte ordne alt for meg :p

Heldigvis får man noe nydelig ut av det ;)

Hva skal dere gi i julegave til mennene ?

Gubben her fyller 30år i mellomjula,så han skal få både bursdag og julegave sammen i år,som da blir gavekort på kjøreskole da han ønsker å kjøre opp til motorsykkel :)
Ellers skal han få noe fra gutten sin,da det hans første jul som far :)

Back
Topp