jenta86
Gift med forumet
De er detSkjønner jo det. Slike morgener er jo litt deilige når man får gjort litt ekstra![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De er detSkjønner jo det. Slike morgener er jo litt deilige når man får gjort litt ekstra![]()
Elsker nordlendinger !Her er det full nordlenning dialekt her til vanlig. Æ, mæ og dæ![]()
Tusen takkHuffda, god bedring til han.
Jaaa! ❤❤ er så å si ferdig med pakkekalenderen til jenta nå,og mange av julegavene er planlagt og klare![]()
Elsker alt med julen![]()
Ja det er absolutt å anbefaleHar så lyst til å få med meg julemarkedet i København. Elsker den byen
. Satser på neste år
.
Kan godt si det.. Har hvert sykemeldt siden uke 14.. Men føler det har blitt litt bedre etter at jeg ble høygravid.. Var du mye plaget?
Så flink du er daForeløplig har jeg bare kommet meg i sofaen.. Venter på at alt som henger på stativet skal bli helt tørt slik at jeg kan henge opp mer.. Måtte vaske 3 av trenkene til sofaen pga at jeg klarte å søle sjokolademelk på... Og da vaska jeg like så godt alle trekkene
Må vel få i meg frokost snart... Bare vondt og ubehagelig å stå på v.beinet nå... Så utsetter det til jeg virkelig må....
Blir en dusj her etterpå også. Det skal bli deilig![]()
TakkHuff, god bedring til deg også![]()
Kanskje prøve en plass neste år,og den andre året etterJa da blir det litt vanskelig å reise
Du får planlegge tur til neste år
I london er det jo mye å shoppe. Men i tivoli i København var det utrolig koselig. Julepynt overalt![]()
Anbefaler å reise siste helg i november. Da har de hvertfall pynta![]()
Så koselig gaveHar tatt baby bilder av mini da han var ca 6 måneder så tenkte å få forstørret opp 1 slik til dem. Synes det er så vanskelig å finne gaver til foreldre/besteforeldre da de har "alt"
![]()
Har tatt baby bilder av mini da han var ca 6 måneder så tenkte å få forstørret opp 1 slik til dem. Synes det er så vanskelig å finne gaver til foreldre/besteforeldre da de har "alt"
![]()
Det sier moren min ogsåJa det er absolutt å anbefale![]()
Det tyder vel på at man ikke er helt friskTakkHar ikke store utbruddet her.. Litt tett, nyser, fryser osv.. I går ble første dagen med ullsokker for denne sesongen (selv om at det var 20*C ute
![]()
)
Det skulle jeg også gjort, men klarer inne rive meg løs fra BVI dag skal jeg gjøre husarbeiddet blir deilig å få det gjort
![]()
Herlig følelse etterpå. Må få gjort litt her også. Får prøve i kveldI dag skal jeg gjøre husarbeiddet blir deilig å få det gjort
![]()
Ble best sånn i årWow, tidlig ute du![]()
Jeg elskee også jul men sept er litt tidlugHadde det vært opp til meg så hadde advent begynt nå i september
Elsker alt med advent og jul![]()
Jepp. I den perioden sov vi på skift rett og slett. Heldigvis hadde jeg pappaen hjemme i fire uker etter hun kom. Var fire tøffe uker. Hylskriking bare vi prøvde å legge henne ned :\ orka ikke ta den kampen akkurat da. Hun trengte visst ekstra nærhet da![]()
Åh, skjer ofte her og. Kan sovne i pappas armer etter kveldsmåltidet. Hun våkner lett av lyder og bevegelser :S