Skravletråd september

Kan godt si det.. Har hvert sykemeldt siden uke 14.. Men føler det har blitt litt bedre etter at jeg ble høygravid.. Var du mye plaget?
Så flink du er da ;) Foreløplig har jeg bare kommet meg i sofaen.. Venter på at alt som henger på stativet skal bli helt tørt slik at jeg kan henge opp mer.. Måtte vaske 3 av trenkene til sofaen pga at jeg klarte å søle sjokolademelk på... Og da vaska jeg like så godt alle trekkene ;) Må vel få i meg frokost snart... Bare vondt og ubehagelig å stå på v.beinet nå... Så utsetter det til jeg virkelig må....
Blir en dusj her etterpå også. Det skal bli deilig ;)

Ofte blir det bedre hos mange når de nærmer seg slutten :)

Åja.. Var student, men måtte studere hjemme da jeg tilslutt ikke kom meg på skolen. De dagene jeg bare gikk en gang for mye til kjøkkenet, fikk jeg svi i dagevis. Kom meg ikke opp av sofaen eller senga uten hjelp :/ gikk som en åttiåring og :/ så det er noe jeg virkelig ikke savner ved graviditeten. Smerter døgnet rundt :S

Ja da blir det litt vanskelig å reise :)
Du får planlegge tur til neste år :)
I london er det jo mye å shoppe. Men i tivoli i København var det utrolig koselig. Julepynt overalt :D
Anbefaler å reise siste helg i november. Da har de hvertfall pynta ;)
Kanskje prøve en plass neste år,og den andre året etter :) hørt flere som har skrytt av København :)

Har tatt baby bilder av mini da han var ca 6 måneder så tenkte å få forstørret opp 1 slik til dem:-). Synes det er så vanskelig å finne gaver til foreldre/besteforeldre da de har "alt":-P
Så koselig gave :)
Jeg liker også best å gi bilder eller opplevelsesgaver til besteforeldre :)

Har tatt baby bilder av mini da han var ca 6 måneder så tenkte å få forstørret opp 1 slik til dem:-). Synes det er så vanskelig å finne gaver til foreldre/besteforeldre da de har "alt":-P

Slike babybilder er perfekte gaver :D her skal vi til fotograf like før jul. Snups blir seks mnd først i januar, så besteforeldre skal få bilde av henne forstørret til jul :)

Jepp. I den perioden sov vi på skift rett og slett. Heldigvis hadde jeg pappaen hjemme i fire uker etter hun kom. Var fire tøffe uker. Hylskriking bare vi prøvde å legge henne ned :\ orka ikke ta den kampen akkurat da. Hun trengte visst ekstra nærhet da :)

Åh, skjer ofte her og. Kan sovne i pappas armer etter kveldsmåltidet. Hun våkner lett av lyder og bevegelser :S

Så slitsomt da :( her har vi vært heldige da..han har egentlig sovet fint i egen seng helt til nå..
Men ja, det er vel nærheten de trenger...og den må de jo bare få :)

Back
Topp