Skravletråd september

Ja, helt sant :)
Det er veldig kos med kos :D

Absolutt :) litt slitsomt de dagene hun skal ha masse kos, men nekter å ligge i armene. Hun må gå å bæres på. Skulle vel egentlig hadd meg en bæresele snart :p

Vi sov til 10 da ville lille N opp :) kle på oss og dra til legen så jeg også for antibiotika, men mot tannbyllen :p

Åååå der er det så fint :D

Jaa, en helt nydelig plass :D Forflytta meg til fødebyen min, Harstad nå, men hele familien bor enda på Senja vi er der titt og ofte. Naturen på yttersiden om sommeren er jo helt magisk :D

Absolutt :) litt slitsomt de dagene hun skal ha masse kos, men nekter å ligge i armene. Hun må gå å bæres på. Skulle vel egentlig hadd meg en bæresele snart :p

Det har vi ikke hatt noe av her enda :p
Vi har bæresele :D har bare testa den en gang da, men virka veldig grei!

Jeg har kjøpt ullundertøy til han de siste 3 årene, så må vel finne på noe annet i år! Syns det er vanskelig å handle til alle, de fleste har liksom "alt" og det de ønsker seg er utenfor min prisklasse.
Ikke lett alltid. Gubben her er heldigvis flink til å legge noen ønsker i min prisklasse også:-)

Kanskje man faktisk skal holde utgikk den dagen etter julegaver på tilbud da ;)
Mannen ønsket seg noen hodetelefoner i fjor.
Eller rettere sagt, han sa at de han ønsket seg var litt dyre, men dersom jeg hadde funne noe lignende hadde han blitt glad.
De han ønsket seg kostet litt over 2.000.
Jeg fikk dem for 1.000 som var mitt budsjett..

Ikke lett alltid. Gubben her er heldigvis flink til å legge noen ønsker i min prisklasse også:-)
Ja, verre med søsken og slikt med ønsker som ny pc, iphone, ipad osv :p eller penger til ny pc, iphone, ipad. Er ikke så glad i å gi penger i gave..

He he jeg starter gjerne i okt
Litt bedre det da :)
Tar meg selv til å begynne tidligere for hvert år,men venter som regel til midten av november :)

Det har vi ikke hatt noe av her enda :p
Vi har bæresele :D har bare testa den en gang da, men virka veldig grei!

Har en babybjørn liggende i skapet. Gammel sak vi fikk. Har ikke fått testa den enda, for skjønner ikke åssen den skal brukes :p haha

Ja, verre med søsken og slikt med ønsker som ny pc, iphone, ipad osv :p eller penger til ny pc, iphone, ipad. Er ikke så glad i å gi penger i gave..

Ofte ønsker tantebarna mine seg penger i både bursdag og julegave. Er liksom pc, mobil eller pad de sparer opp til. Litt kjedelig med penger i gave, men blir ofte det likevel :p

Back
Topp