Nei, synes det er så koselig når hun ligger i armene mine ser opp på meg og gliser stortda glemmer man fort hylskriken som var fem minutter før
![]()
Ja, helt sant
Det er veldig kos med kos
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, synes det er så koselig når hun ligger i armene mine ser opp på meg og gliser stortda glemmer man fort hylskriken som var fem minutter før
![]()
Vi gikk i stua for å ikke vekke han, men han må dra fra jobb i morgen så jeg får dratt i NAV møteVel det skjønner jeg i grunn godt
Tja maks 40,tenker jeg. Jeg har allerede kjøpt noen dyre kalendergaver så nå må jeg ned i sumHvor mye skal hver gave koste?
Black Friday er siste fredagen i november.
I USA og Canada er det en dag hvor veldig mange butikker har enorme tilbud.
Her i Norge har veldig mange elektronikk web-shopper veldig gode tilbud (50%) den dagen.
Pleier å finne noe på komplett.no til mannen på den dagen
https://no.wikipedia.org/wiki/Black_Friday_(shopping)
Åååå der er det så fintJa. Fra Senja![]()
Ja, helt sant
Det er veldig kos med kos![]()
Åååå der er det så fint![]()
Absoluttlitt slitsomt de dagene hun skal ha masse kos, men nekter å ligge i armene. Hun må gå å bæres på. Skulle vel egentlig hadd meg en bæresele snart
![]()
Ikke lett alltid. Gubben her er heldigvis flink til å legge noen ønsker i min prisklasse ogsåJeg har kjøpt ullundertøy til han de siste 3 årene, så må vel finne på noe annet i år! Syns det er vanskelig å handle til alle, de fleste har liksom "alt" og det de ønsker seg er utenfor min prisklasse.
Notatbok formet som er hjerteTja maks 40,tenker jeg. Jeg har allerede kjøpt noen dyre kalendergaver så nå må jeg ned i sum
Mannen ønsket seg noen hodetelefoner i fjor.Kanskje man faktisk skal holde utgikk den dagen etter julegaver på tilbud da![]()
He he jeg starter gjerne i oktVar starten av september et år dette,synes det var i tidligste laget![]()
Ja, verre med søsken og slikt med ønsker som ny pc, iphone, ipad osvIkke lett alltid. Gubben her er heldigvis flink til å legge noen ønsker i min prisklasse også![]()
Litt bedre det daHe he jeg starter gjerne i okt
Det er ikke jeg hellerJa, verre med søsken og slikt med ønsker som ny pc, iphone, ipad osveller penger til ny pc, iphone, ipad. Er ikke så glad i å gi penger i gave..
Det har vi ikke hatt noe av her enda
Vi har bæreselehar bare testa den en gang da, men virka veldig grei!
Uff.. Får håpe det gir seg snart!!Det blir nok sofaen og tv. Har ikke energi til noe annet![]()
Ja, verre med søsken og slikt med ønsker som ny pc, iphone, ipad osveller penger til ny pc, iphone, ipad. Er ikke så glad i å gi penger i gave..
Satser på detUff.. Får håpe det gir seg snart!!