Ja det var såhaha ja velkommen klubben. Men forslaget til hunnykaos var bra syns jeg.
Her satt jeg alt for lenge oppe å leste om adopsjon
Det er nok mye å sette seg inn i å virker som en lang prosess
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det var såhaha ja velkommen klubben. Men forslaget til hunnykaos var bra syns jeg.
Her satt jeg alt for lenge oppe å leste om adopsjon
Deal det assaDa blir det sikkert omvendt nå, du får sovebaby og jeg ikkehehe
Tror det er veldig individuelt. Men syns jeg har hørt at gutta ofte er tregere? Niesa mi har vært bleiefri ganske lenge alt, og fylte nettopp tre år. Tror hun var veldig tidlig.Okei. hihi. herlig.
Er vel rundt 3år de pleier bli bleiefri??
Ja ting blir litt tryggere når det har gått bra før<3 godt de tar ekstra oppfølging![]()
Fordeler med begge delerJa nyskjerrig![]()
Her må vi ha med bleier selv.
Men han går i fullkostbarnehage da.
Ja men det er noe annethaha ja. Det hadde jaggu vært noe. Men vanskelig gjennomføre i praksis![]()
Rosa ja. Hun er farlig effektiv til tider!!Allerede?hehe. Effektiv
Jeg har stekt meg rundstykker som jeg skal kose meg med nå
![]()
Ja, så vi må få gjort det snart, for hun er tre uker lengre på vei enn megÅh det hørtes herlig ut![]()
Var det ålreit?Vi var på det for ei lita stund sia.![]()
No dealDeal det assa![]()
Hehe måtte ta i ett takAllerede?hehe. Effektiv
Jeg har stekt meg rundstykker som jeg skal kose meg med nå
![]()
Hahahaha jeg?Rosa ja. Hun er farlig effektiv til tider!!
Det er jammen santRosa ja. Hun er farlig effektiv til tider!!
Å tiden flyr jo av gårdeJa, så vi må få gjort det snart, for hun er tre uker lengre på vei enn meghehe
Ja det var så
Det er nok mye å sette seg inn i å virker som en lang prosessmen kammen er dere gode som tenker på det
![]()
Ja det går jo egentlig fort. Må gjøre litt etterpå jegHehe måtte ta i ett takvar blitt litt mye
men er fort gjort når man først setter i gang
![]()
Nå skal jeg bare kose meg resten av dagen dasliter enda med bekkenet etter helga
så må ta det litt rolig så jeg klarer nye sprell neste helg
![]()
Ja, det er helt skremmendeÅ tiden flyr jo av gårde![]()
Det er syktJa. Vanligvis 3-6år. men ventetiden er økende.
Kjedelig når det ikke er plass men er en god unskyldningJa det går jo egentlig fort. Må gjøre litt etterpå jegmen har sengetøy på snora ute, så er ikke plass til annet tøy
hehe.
Nå kan du slappe av med god samvittighet, og ikke ødelegge bekkenet ditt helt!ta det med ro og koooos deg<3
MhmJa, det er helt skremmende![]()