Såpass ja,får håpe det går bra
Kanskje bare huske å ta med medisinen og litt vann idag så går det vel bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Såpass ja,får håpe det går bra
Ikke sjekket temperatur her enda men sikkert ikke særlig varmt her heller :-/Det er santbør vel strengt talt komme meg ut jeg også, men tenker å ta det neste gang hun skal sove
kaldt enda
![]()
Det er nok lurt å ta med det jaKanskje bare huske å ta med medisinen og litt vann idag så går det vel bra![]()
Akkurat likt her. Aldri likt sjokolade særlig men du hvor godt det var rett etter fødselen:-/Ja. Vekta stoppa liksom noen uker etter fødselen. Ikke vært flink med å spise rett :S og for mye snop![]()
Får komme oss ut på tur alle 3Da er vi 3![]()
Har du begynt å handle julegaver allerede??God morgen
Vi skal handle julegave og mat. Det begynner å bli ganske så tomt her i huset, så det blir en stor ukeshandling i dag![]()
Du da?
Her jeg bor er det også masse bakker. Må ut å kjøre å komme til en plass å gå uten særlig bakker. Ikke alltid jeg gidder det når mini akutt vil sove med en gang![]()
Akkurat likt her. Aldri likt sjokolade særlig men du hvor godt det var rett etter fødselen:-/
Ikke sjekket temperatur her enda men sikkert ikke særlig varmt her heller :-/
Her var det 9 grader i dag tidlig. Syns det var kaldt nokBrrr...7° ute...høsten er kommet for å bli..men bra jeg er så glad i den allikevell❤
Haha, ja.. Det må til!![]()
Her er det sol men kaldtOg håpe på godt vær![]()
Det går nok helt sikkert braFørste dag på snopfri hverdag! Samboer har bestemt at vi skal bli flink og slutte med snop og brus igjen. Hjelpes![]()
Her er det sol men kaldt
Det går nok helt sikkert bra
Straks på vei ut dørene herJa, er bare å sette igang![]()