God søndag!
Nå renner det inn positive tester i augustgruppa. Drømmer og håper at det blir mange av oss her inne som kan få oppleve det samme![]()
Håper så inderlig det jeg også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God søndag!
Nå renner det inn positive tester i augustgruppa. Drømmer og håper at det blir mange av oss her inne som kan få oppleve det samme![]()
Her skal vi ha uttak i morgen og innsett på onsdag (så sant det er noe å sette inn, men det håper og satser vi på). Veldig spennende dette her! Håper det går veldig greit i morgen![]()
Masse masse lykke til i morgen ♡♡Her skal vi ha uttak i morgen og innsett på onsdag (så sant det er noe å sette inn, men det håper og satser vi på). Veldig spennende dette her! Håper det går veldig greit i morgen![]()
Satt du inn fredag? Jeg kjenner også meg veldig "tung" nederst i magenRugedag 3, og sliten nå ikveld. Litt "tung" nederst i magen, men det kan være innbilning også. Er jo altfor tidlig m symptomer.
Satte inn 2 stk 4 delte egg på tors. Betyr det at jeg er 5 dpo? Husker ikke dette helt![]()
Satte inn torsSatt du inn fredag? Jeg kjenner også meg veldig "tung" nederst i magenog en del menssmerter som kommer og går
![]()
Ditto! Fikk det da jeg satte el.sprøyta og har hatt det siden. Har det hver gang og tror progesteronen gjør at det ikke gir seg. Mannen min skulle tulle med meg og kløp meg i puppen...Holdt på å sparke han midt i skrittet. Fy f*** så ømme!! HahahaAltså.... er det fler som har veldig følsomme brystvorter? :/ klør meg litt i hodet, har ikke hatt det slik før, begynte rett før uttaket da.. hmmm
Du har eggløsning den dagen du har uttak, så da er det bare å regne dager etterRugedag 3, og sliten nå ikveld. Litt "tung" nederst i magen, men det kan være innbilning også. Er jo altfor tidlig m symptomer.
Satte inn 2 stk 4 delte egg på tors. Betyr det at jeg er 5 dpo? Husker ikke dette helt![]()
Takk!!!Du har eggløsning den dagen du har uttak, så da er det bare å regne dager etterJeg hadde uttak på mandag, så jeg er 6dpo.
Altfor spennendeTakk!!!Spennende dager dette
![]()
Gratulerer med flott innhøstingDa var egguttaket unnagjort!jippi! Fikk ut 6 egg, så kunne jo håpet på flere, men håper det er kvalitet på de vi fikk!
Alt gikk veldig fint, så dere som skal ha uttak; ikke uroe dere for mye for det! Vi var veldig nervøse, men ble positivt overrasket!kunne glatt gjort det flere ganger (men hååper selvsagt vi slipper
)
Så flott!! Noen spennende dager fremover nåDa var egguttaket unnagjort!jippi! Fikk ut 6 egg, så kunne jo håpet på flere, men håper det er kvalitet på de vi fikk!
Alt gikk veldig fint, så dere som skal ha uttak; ikke uroe dere for mye for det! Vi var veldig nervøse, men ble positivt overrasket!kunne glatt gjort det flere ganger (men hååper selvsagt vi slipper
)
Da var egguttaket unnagjort!jippi! Fikk ut 6 egg, så kunne jo håpet på flere, men håper det er kvalitet på de vi fikk!
)