* Innsett i September *

Her skal vi ha uttak i morgen og innsett på onsdag (så sant det er noe å sette inn, men det håper og satser vi på). Veldig spennende dette her! Håper det går veldig greit i morgen:-)

Ja dette er spennende!! :D MASSE lykke til i morgen. Håper for deg :)

Her skal vi ha uttak i morgen og innsett på onsdag (så sant det er noe å sette inn, men det håper og satser vi på). Veldig spennende dette her! Håper det går veldig greit i morgen:-)
Masse masse lykke til i morgen ♡♡

Altså.... er det fler som har veldig følsomme brystvorter? :/ klør meg litt i hodet, har ikke hatt det slik før, begynte rett før uttaket da.. hmmm

Rugedag 3, og sliten nå ikveld. Litt "tung" nederst i magen, men det kan være innbilning også. Er jo altfor tidlig m symptomer.
Satte inn 2 stk 4 delte egg på tors. Betyr det at jeg er 5 dpo? Husker ikke dette helt :D

Rugedag 3, og sliten nå ikveld. Litt "tung" nederst i magen, men det kan være innbilning også. Er jo altfor tidlig m symptomer.
Satte inn 2 stk 4 delte egg på tors. Betyr det at jeg er 5 dpo? Husker ikke dette helt :D
Satt du inn fredag? Jeg kjenner også meg veldig "tung" nederst i magen :) og en del menssmerter som kommer og går :)

Satt du inn fredag? Jeg kjenner også meg veldig "tung" nederst i magen :) og en del menssmerter som kommer og går :)
Satte inn tors :) Første kveld med murringer idag. Håper det er godt ;)
Krysser fingre for oss!!

Altså.... er det fler som har veldig følsomme brystvorter? :/ klør meg litt i hodet, har ikke hatt det slik før, begynte rett før uttaket da.. hmmm
Ditto! Fikk det da jeg satte el.sprøyta og har hatt det siden. Har det hver gang og tror progesteronen gjør at det ikke gir seg. Mannen min skulle tulle med meg og kløp meg i puppen...Holdt på å sparke han midt i skrittet. Fy f*** så ømme!! Hahaha:D

Du har eggløsning den dagen du har uttak, så da er det bare å regne dager etter:) Jeg hadde uttak på mandag, så jeg er 6dpo.

Du har eggløsning den dagen du har uttak, så da er det bare å regne dager etter:) Jeg hadde uttak på mandag, så jeg er 6dpo.
Takk!!! :) Spennende dager dette :)

Om alt går helt frem til å sette inn fryst egg, så skal jeg teste i uke 41! Min datter har bursdag 11 oktober :) da håper jeg på at det betyr ekstra lykke ;) det hadde vært flott gave å få vite om på selveste dagen hennes ❤️

Er i gang med Progynova og skal ha UL 15 sept. Knapt en uke altså. Spennende! :)

Da var egguttaket unnagjort!:-) jippi! Fikk ut 6 egg, så kunne jo håpet på flere, men håper det er kvalitet på de vi fikk!
Alt gikk veldig fint, så dere som skal ha uttak; ikke uroe dere for mye for det! Vi var veldig nervøse, men ble positivt overrasket!:) kunne glatt gjort det flere ganger (men hååper selvsagt vi slipper;))

Da var egguttaket unnagjort!:-) jippi! Fikk ut 6 egg, så kunne jo håpet på flere, men håper det er kvalitet på de vi fikk!
Alt gikk veldig fint, så dere som skal ha uttak; ikke uroe dere for mye for det! Vi var veldig nervøse, men ble positivt overrasket!:) kunne glatt gjort det flere ganger (men hååper selvsagt vi slipper;))
Gratulerer med flott innhøsting :) ;)

Så flott!! Noen spennende dager fremover nå :) Takk for beroligende ord! Lykke til:)

Da var egguttaket unnagjort!:) jippi! Fikk ut 6 egg, så kunne jo håpet på flere, men håper det er kvalitet på de vi fikk!

Gratulerer med overstått uttak og god innhøsting :) Lykke til :)

Back
Topp