Skravletråd for Mai-jentene

Mange gode tips her er på sydentur med foreldrene mine, vanskelig å ikke si noe! Spesielt siden jeg normalt tar ett glass hvitvin til middag når vi er på ferie.. Overlevd dag 1, bare 6 igjen!

Det fikser du fint, kos deg masse på ferie! Høres deilig ut. :)

Jeg skulle skjule at venninnen min var gravid i bryllupet hennes. Da bare drakk jeg opp mitt glass og satt det feil sånn at hun fikk det. Så drakk jeg hennes. Ingen mistenke noe og jeg ble skikkelig drita =p

Hahahaha... Bedre om man kan få helt ut noen glass. Men enda enklere å si ifra til kelneren på forhånd at de diskret skal sjenke alkoholfritt til bruden. Det kjenner jeg andre som har gjort. :)

Noen som har søndagsplaner? Jeg våknet fordi jeg må tisse, men så er jeg så kvalm at jeg ikke får sove igjen. Sannsynligvis ikke før jeg får spist noe, men jeg er jo så trøtt at jeg ikke ønsker å stå opp. :p Det er digg nå i starten hvert fall, kvalmen er bare sånn at den blir bedre om jeg spiser. :)

Noen som har søndagsplaner? Jeg våknet fordi jeg må tisse, men så er jeg så kvalm at jeg ikke får sove igjen. Sannsynligvis ikke før jeg får spist noe, men jeg er jo så trøtt at jeg ikke ønsker å stå opp. :p Det er digg nå i starten hvert fall, kvalmen er bare sånn at den blir bedre om jeg spiser. :)
Jeg har fått kommet meg på jobb:P
Var så kvalm i dag tidlig:/ takk Gud for døgnåpne bensinstasjoner! Den blandingen med farris i eplejuice er redningen:)

Vi har planer om å få gjort oss mest mulig ferdig med verandaen vår... Men hører det regner ute foreløpig :(

Jeg våkner også tidlig... Blir liggende ganske lenge i sengen før jeg ikke klarer å vente med å komme meg på do :-P
Heldigvis ingen nevneverdig kvalme på meg ;)

Jeg har fått kommet meg på jobb:P
Var så kvalm i dag tidlig:/ takk Gud for døgnåpne bensinstasjoner! Den blandingen med farris i eplejuice er redningen:)

Ja, eplejuice og farris er lurt. Væske, salt og sukker, det er jo egentlig for de som spyr. Jeg har kjøpt inn eplejuice og farris hver for seg her hjemme, i tilfelle jeg begynner å spy, det er billigere enn ferdigblandingen, men den er jo mye mer praktisk på farta!

Hvordan klarer du deg på jobb da?

Vi har planer om å få gjort oss mest mulig ferdig med verandaen vår... Men hører det regner ute foreløpig :(

Jeg våkner også tidlig... Blir liggende ganske lenge i sengen før jeg ikke klarer å vente med å komme meg på do :-P
Heldigvis ingen nevneverdig kvalme på meg ;)

Jeg hopper opp for å tisse, kjennes ut som jeg skal sprenge, men når jeg legger meg ned igjen så er kvalmen i full fart med å bygge seg opp - så håpet om å tisse raskt og sove videre slukner relativt fort.

Her er det endelig solskinn og ikke regn. Sola gløtter inn gjennom gardinene. :)

Og gullkorn: Så gøy med 3+! Nå må vel dagboken din snart over hit (eller ny dagbok her)? :D Eller venter du til etter UL?

Ja, eplejuice og farris er lurt. Væske, salt og sukker, det er jo egentlig for de som spyr. Jeg har kjøpt inn eplejuice og farris hver for seg her hjemme, i tilfelle jeg begynner å spy, det er billigere enn ferdigblandingen, men den er jo mye mer praktisk på farta!

Hvordan klarer du deg på jobb da?
Ja husker vi gav det til barn med gastroenteritt da jeg jobbet på sykehuset :P men det hjelper meg virkelig med med kvalmen også, det er herlig:)

Nå Har jeg fått i meg mat, så går greit:) gleder meg allerede til power nap etter jobb :P

Og gullkorn: Så gøy med 3+! Nå må vel dagboken din snart over hit (eller ny dagbok her)? :D Eller venter du til etter UL?
Jaa! Jeg ble så glad:D tenker jeg flytter den over etter UL om alt ser bra ut så langt:)

Ja husker vi gav det til barn med gastroenteritt da jeg jobbet på sykehuset :P men det hjelper meg virkelig med med kvalmen også, det er herlig:)

Nå Har jeg fått i meg mat, så går greit:) gleder meg allerede til power nap etter jobb :P

Det hjelper ofte litt med kvalmen når man får i seg næring, det er jo nesten pussig, for kvalmen gjør jo at det bare blir vanskeligere. :rolleyes: Power nap etter jobb blir veldig bra! Jobber du 100 %?

Det hjelper ofte litt med kvalmen når man får i seg næring, det er jo nesten pussig, for kvalmen gjør jo at det bare blir vanskeligere. :rolleyes: Power nap etter jobb blir veldig bra! Jobber du 100 %?
Ja, helt merkelig det det :)
Nei, jobber 85%. Eller, jobber så mye ekstra så det blir jo godt og vel 100% :P

Bare heg som er gal da eller? Jeg støvsuger, tørker støv og vasker gulvet hver dag :p

Bare heg som er gal da eller? Jeg støvsuger, tørker støv og vasker gulvet hver dag :p

Jeg kjenner flere som er sånn og, vi er vel bare forskjellige. :p Det er nok ofte litt støv hjemme hos meg altså, selv om vi holder det normalt rent. :rolleyes: :oops:

Dårlig start på dagen, igjen. Testene fra de tre siste dagene er så og si helt like.. Kan muligens ane en stigning om jeg legger godviljen til, men den burde nok vært mye tydeligere nå. :(
Symptomene er der og blir egentlig tydligere for hver dag.., kanskje det er Ebay testene fra Kina det er noe galt med?
Lurer på om jeg skulle kjøpt meg en ny digital for å se om det er stigning på den...

Foreløpig går det greit:) så må bare lytte til kroppen etterhvert tenker jeg :) hva slags jobb har du?

Har ikke lyst til å dele det her, har delt så mye, og vil ikke bli gjenkjent. :) :oops:

Back
Topp