Ja, hehe det kan du si.Her var det stille og rolig :O
Hva driver november damene med idag mon tro?
Vi er på hytta til et vennepar
Der da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, hehe det kan du si.Her var det stille og rolig :O
Oj ja det ble en temmelig full helgHar akkurat satt meg på toget hjem. Var veldig hyggelig med besøk hos mamma og pappa - med en del humorinnfall når de prøver å fikse noe på pcen (hvor de må låne hverandre brillene når den andre skal se, for å slippe å lete etter par nr2), eller når de sier akkurat det samme uten å forstå hverandre
Eneste ulempe er at de gjerne snakker om hverandre - rekker jo nesten ikke svare den ene før den andre stiller et spørsmål - om noe helt annet
Og fikk hentet nøklenehar sikkert glemt noe der (utover sokkene..), menmen
Nå går turen videre til svømming - og fått vite at vi er invitert til noen venner I kveld for å spille kortog i morgen blir det visst besøk hos venninnen min som har termin any day now
For en som ikke hadde planer fredags morgen så har helgen klart å fylle seg opp veldig fort![]()
Har vert hos foreldrene mineHer var det stille og rolig :O
Da har vi svømt! Fornøyd med at jeg klarte 1500m - mindre fornøyd med at noen tok svømmebrillene mine mens jeg var 5 min I badstuen :/
Da har vi svømt! Fornøyd med at jeg klarte 1500m - mindre fornøyd med at noen tok svømmebrillene mine mens jeg var 5 min I badstuen :/
Jeg fikk en pysjamas. Skulle ha vert til meg men den passa bedre på sønnen i husethaha enda godt den var blå
![]()
Vi har allerede hatt tacograteng med nachoschips.Hva skal dere ha til mat i dag?
Godt å høre han er bedreFått handlet mat, hentet pakke, kjøpt nesespray på apoteket og litt sånt.. Fikk ikke dratt alle da, storebror måtte jo være hjemme, men han er i mye bedre form nå i alle fall![]()
Du er flink daHar vært ute med toåringen i regnet og kasta endel og rydda endel. Driver egentlig på vaskerommet og kaster ødelagte tekstiler, men ble sliten
Ja å den var i str XLHehe var den såpass litenkjedelig da, men da fikk gutten din ny pysj
![]()
Vi har allerede hatt tacograteng med nachoschips.
Vi voksne skal ha biff, soppstuing og fløtegratinerte poteter i kveld![]()
Så bra at han er i bedre form da hvertfallFått handlet mat, hentet pakke, kjøpt nesespray på apoteket og litt sånt.. Fikk ikke dratt alle da, storebror måtte jo være hjemme, men han er i mye bedre form nå i alle fall![]()
TacoHva skal dere ha til mat i dag?