Skravletråd

Åh nei :o hehe uff de er nå litt herlige å :p
De er jo det da;) Men jeg kjenner jeg blir en smule irritert til tider og! Makan til sutring:D
Usj :/ er jo ikke noe morsomt det - for han eller deg..
Nei, skjønner jo at det er kjipt å være forkjøla. Men det er vel ikke SÅÅ ille som det høres ut som noen ganger heller: P
Stakkars deg:) stakkars han å :) håpe på snarlig bedring:)
Takk for det:)

Må bærer det snart av gårde for å handle bursdagsgreier. Bordpynt, invitasjoner, ballonger osv. Får håpe det går raskt!

Åhh, hvorfor var den dårlig??
Bare hørt bra om didrikson iallefall
Erfaring med molo og reima selv

Skulle jo tro bergans var bra, veldig fornøyd med det på klær til meg selv, men det ble slitt hull på rare plasser. F.eks gnisset sømmene på stoffet så det ble hull på innsiden av beina og armer osv.. kan ikke huske å ha sett vinterdressene deres til barn i det siste, kanskje de slutta med dem? vet ikke jeg..

jeg har også hørt bra om didriksons, kommet bra ut i test :)

Skulle jo tro bergans var bra, veldig fornøyd med det på klær til meg selv, men det ble slitt hull på rare plasser. F.eks gnisset sømmene på stoffet så det ble hull på innsiden av beina og armer osv.. kan ikke huske å ha sett vinterdressene deres til barn i det siste, kanskje de slutta med dem? vet ikke jeg..

jeg har også hørt bra om didriksons, kommet bra ut i test :)
Kanskje det. Visste ikke bergans hadde dresser engang jeg så...har en del jakker fra bergans til meg selv. Og ønsker bergans jakke til guttungen og. til bursdagen hans. Sånn boblejakke.

Ja vant test i foreldre og barn nå og...gjort det før og

God morgen foresten :)

Ha en god dag på jobb totoro :D

Her er unger levert, jeg har handlet å jeg Jar fått satt en bolle deig å baket de ut :) så nå står de å koser seg før de blir stekt :p

Venter besøk av ei gravid venninne kl 9 :p å siden vi begge er matvrak så er det greit å ha noe å servere :)

Håper alle får en fin dag :)
Kos deg med boller og besøk:D

Jeg tenkte på den topp 100 lista, det var mange nye navn syns jeg :)
Er alltid litt sånn i starten - så roer det seg stort sett :)

Men kan jo være gøy å se hvordan det fortsetter.

Synes det er morsomt at Tamara allerede nevner at premiene I oktober blir bra - blir jo ikke mindre nysgjerrig av sånt :P

De er jo det da;) Men jeg kjenner jeg blir en smule irritert til tider og! Makan til sutring:D

Nei, skjønner jo at det er kjipt å være forkjøla. Men det er vel ikke SÅÅ ille som det høres ut som noen ganger heller: P
Nei, tror nok en del er mestere I overdrivelse :P

Kanskje det. Visste ikke bergans hadde dresser engang jeg så...har en del jakker fra bergans til meg selv. Og ønsker bergans jakke til guttungen og. til bursdagen hans. Sånn boblejakke.

Ja vant test i foreldre og barn nå og...gjort det før og

Jakker er nok bra :) Kjempefornøyd med min bergansjakke! Helt utrolig vanntett, faktisk mer vanntett enn min regnjakke :P Så bruker ofte bergans om det regner mye!

Bestilte didrikson vinterdress jeg :) var ikke så gal pris, den var på tilbud så da prøver vi :)

Er alltid litt sånn i starten - så roer det seg stort sett :)

Men kan jo være gøy å se hvordan det fortsetter.

Synes det er morsomt at Tamara allerede nevner at premiene I oktober blir bra - blir jo ikke mindre nysgjerrig av sånt :p

hehe ja jeg så det :P spennende :D

Back
Topp