Skravletråd

Nå har jeg prøvd å bla meg gjennom de 20 (!) sidene her for å lese meg opp på skravlingen, men nå gidder jeg ikke mer.. :p

Har hatt en superhektisk ettermiddag og kveld.
Var på jobb og fikk inntrykk av at de egentlig ikke vil at jeg skal jobber mer før permisjonen.. Merkelig følelse å ikke være ønsket. Altså er bare nå, ikke at de aldri vil ha meg tilbake..

Så var det fysio, rakk litt shopping først. Det var 70% på hele butikken med barnetøy og mammatøy.. Så ble en ulldress fra joha til baby, en søt kjole til venninna mi som fikk baby i dag og en mammatunika til meg. Alt til under tre hundre!!

Så hente unger, lage middag og plutselig ringte mannen. Toget var innstilt fra Asker og hit og ingen buss/taxi.. Så jeg satte middagen til side, halvferdig, slengte ungene i bilen med et eple hver og en pose med minigulrøtter på deling og kjørte etter mannen. Vel hjemme kl 18.15, laga jeg ferdig middag, spiste og rakk FAUmøte kl 19 (eeler kvart over da, ble forsinka)... Phu!!!

Hehe er en del å bla seg gjennom ja;)

Oi, så flott med tilbud:)

Huff, hørtes slitsomt og stressende ut...men det gikk:)

Kanskje du ikke bør jobbe heller??
Jeg fikk tilbud om 70% sm. sist men takka nei..jobber 50%

God morgen alle sammen ^-^ Håper dere har sovet godt - nå er det snart fredag :D
God morgen kjære du:) :D

Greit på jobb;)?

Her er jeg syk i dag . Hjemme. Slapper av. Levert guttungen i barnehagen. Funnet frem strikketøyet. Bake senere. Må rydde litt.

God morgen foresten :)

Ha en god dag på jobb totoro :D

Her er unger levert, jeg har handlet å jeg Jar fått satt en bolle deig å baket de ut :) så nå står de å koser seg før de blir stekt :p

Venter besøk av ei gravid venninne kl 9 :p å siden vi begge er matvrak så er det greit å ha noe å servere :)

Håper alle får en fin dag :)

God morgen søta:D

Leverte guttungen til frokost i barnehagen her. Skulle ha skive med "makel" han:P
Vanlige hveteboller eller?
Jeg har funnet frem strikketøyet.
Skal bake selv senere:)

Kos deg med besøk:)

God morgen søta:D

Leverte guttungen til frokost i barnehagen her. Skulle ha skive med "makel" han:P
Vanlige hveteboller eller?
Jeg har funnet frem strikketøyet.
Skal bake selv senere:)

Kos deg med besøk:)
Hva du skal bake?

Her ble det kanelsnurrer :) står å koser seg nå :) lukter jo godt allerede :o

Back
Topp