* Innsett i September *

YO YO YO! Det ble 17 egg ut denne gangen også. Så jeg er jo forsåvidt fornøyd med dette. Men sist ble det jo bare 3 som ble befruktet og overlevde hele veien da. Uttaket gjorde ganske vondt denne gangen fordi det var en del som lå langt oppe, og dit nådde ikke bedøvelsen. Men jeg beit tenna sammen og pustet godt. Ville jo gjerne tømme alt liksom:) Legen ville helst ikke sette inn mer en ett egg, pga stor fare for overstimulering, men vi satte som ønske å få satt inn 2, så får vi se. Legen har uansett siste avgjørelse. Så det blir spennende :) Nå er det bare å vente på tlf i morgen for å høre hvordan det har gått. Legen mente det var bedre denne gangen siden posene var mer jevnt store. Mange små, men ikke så mange av de mellomstore:) Har fortsatt litt vondt og venter nå på dagens 2. spennende happening. Nemlig møte med jobben. Blir det ny stilling, eller blir det sluttpakke? Spennende dag for Josefine, dette her :p :D

Fortsetter med Prednisolon, men øker fra 20mg idag, og en uke frem. Deretter blir det 10mg frem til testdato. Cyclogest fra i morgen 2 om morgen og 2 om kvelden. Etter innsett blir det i tillegg fragmin. Innsett på onsdag, og blodprøve 15 dager etter innsett.
Wooooooop!!! For et nydelig resultat fra høstingen <3 <3 krysser fingre for enda flere befruktede egg enn sist!!! Åå jeg er så spent for deg nå!! :D :D wooow for en liste med medisiner i rugetiden du har :O :D

Uttak imrg! :) Kjenner EL sprøyten litt for godt. Kjentes ut som flere egg "slapp taket" i dag på jobb :D Håper det ikke stemmer. Ellers så har jeg lyst til å koble av brystvortene. De er sååå såre. Hva gjør man ikke for bebis ;) :p
Tell me about it!! :O :O har ikke tatt ovitrelle ennå men i dag har mine brystvorter vært veldig ømme/følsomme!! Masse masse lykke til i morgen :D :D måtte det bli mange flotte egg :D

Oppdatering fra min sin side: ul i dag var super, slimhinne på 14 mm og mange store egg <3 setter ovitrelle 23.30 i kveld og medisinfri dag i morgen wooop!! Uttak onsdag! *gleder meg* :D

Wooooooop!!! For et nydelig resultat fra høstingen <3 <3 krysser fingre for enda flere befruktede egg enn sist!!! Åå jeg er så spent for deg nå!! :D :D wooow for en liste med medisiner i rugetiden du har :O :D
Takk for kryssing!:) Ja, det er en del medisiner. I tillegg er det metformin og antibiotika og mine vanlige astmamedisiner :D:p

Uttak imrg! :) Kjenner EL sprøyten litt for godt. Kjentes ut som flere egg "slapp taket" i dag på jobb :D Håper det ikke stemmer. Ellers så har jeg lyst til å koble av brystvortene. De er sååå såre. Hva gjør man ikke for bebis ;) :p

Hehe! Jeg trodde også de kom til å slippe taket... :p
Lykke til i morgen :D

Da har jeg fått tlf! Av de 17 eggene ut var 3 umodne. Av de resterende 14 ble 4 befruktet, men ett ble befruktet på feil måte, så da er det 3 igjen. Vi fikk godkjent innsett av 2 egg denne gangen også siden de mente jeg ikke så så veldig overstimulert ut på uttaket. Da er det innsett i morgen kl. 13! :D Krysser for at babyene mine overlever natten da:)

Lykke til i dag! tvi tvi :-)

Da har jeg fått tlf! Av de 17 eggene ut var 3 umodne. Av de resterende 14 ble 4 befruktet, men ett ble befruktet på feil måte, så da er det 3 igjen. Vi fikk godkjent innsett av 2 egg denne gangen også siden de mente jeg ikke så så veldig overstimulert ut på uttaket. Da er det innsett i morgen kl. 13! :D Krysser for at babyene mine overlever natten da:)
juhu!! I morgen ruger du på to gullegg :D

Hurra for tre gullegg! Også to inn må vel bli bra?!

12 egg ut! :) Kvalm som bare det, men så glad det hele er over :)

Så herrrrlig!!! Lykke til med innsett i morgen <3

Triste nyheter for meg, får ikke innsett, 4 eggene mine overlevde ikke, er trist og lei meg, dette er 3. Gangen jeg opplever og ikke få innsett. Vet ikke hva jeg skal gjøre videre,

Triste nyheter for meg, får ikke innsett, 4 eggene mine overlevde ikke, er trist og lei meg, dette er 3. Gangen jeg opplever og ikke få innsett. Vet ikke hva jeg skal gjøre videre,

Å nei, så utrolig leit det var! Stor klem til deg ❤️

Kan du be om en samtale med legen etter dette forsøket?

Back
Topp