Magefølelsen

Hadde guttefølelse de første 12 ukene, men nå heller jeg mer mot jente. Svangerskapet er temmelig likt forrige, og da var det jente
 
Spennende! Lurer fælt på om fasong har noe og si. Her er magen helt annerledes enn sist men jeg tror det er fordi jeg er 2.gangs.

Hadde klassisk jentemage sist, og det har jeg nå også... Så dette blir spennende...
 
Jente :)
 
Haha, ja tenk, du klarer vel lage en jente, hææ? Eller klarer du ikke det engang? ? :p
Haha, det er sånn det føles fra enkelte noen ganger.. Svigermor (som jeg forsåvidt eeeeeeelsker <3 ), var ikke i tvil om at ho ønsket seg ei jente da vi ventet 1. Men det er jo mest fordi de 3 andre barnebarna er gutter, og det er også barna som har kommet til i den familien de siste 15-20 åra :p

Så ho ar helt i ekstase da vi kunne fortelle det var ei jente med ho.. -P Hihi... Men som ho sa.. Det er jo ikke viktig, og det hadde vært mer praktisk if. arving og lsikt om det var gutt :p haha!
 
Erfaringer med hjertelyd her? Jenta mi lå på 150 slag i 2012, var til jordmor i dag og den lå på nøyaktig 150 igjen! Tenker på om det kan tyde på samme kjønn? Svekket iallefall ikke magefølelsen ;)
 
Back
Topp