Magefølelsen

M*

Forumet er livet
VIP
Hva sier magefølelsen din? Jente eller gutt i magen?

Min magefølelse har stemt i begge svangerskapene. Gutt første gang og jente andre gang. Nå, tredje gang, er jeg helt overbevist om at det er en gutt :) Det blir spennende å se om magefølelsen stemmer denne gangen også. Akkurat når det kommer til barna mine pleier den å stemme :)
 
hos meg har det svingt veldig! går fra jente/gutt og bytt! forrige uke og inntil igår var et veldig gutt følelse, idag er det jente! veldig spennende altså:)
 
Jeg har skikkelig jentefølelse, men mulig jeg blir litt påvirket utenfra. Så mange som sier de tror det er det jeg hadde guttefølelse sist og gutt fikk jeg. Håper å få se det på ul
 
Magefølelsen er ikke tilstede denne gang, men jeg regner med gutt siden "alle" ønsker og håper på jente :p
 
Sist trodde jeg en jente og en gutt..ble to gutter, ikke akkurat noe magefølelse å sitte penger på tror jeg :p
denne gangen tenker jeg gutt..så spørs det da..
 
Jeg hadde veldig troa på lillebror i starten, men alle "tegnene" i familien tilsier at det er jente. Nå vet jeg ikke helt.

Forrige gang var jeg helt helt overbevist om jente, så hjertet sank litt i brystet da jordmor sa gutt på OUL. Men det gikk fort over og jeg har verdens fineste lille gutt i dag! Jeg er likevel litt redd for at det samme skal skje hvis jeg håper/venner meg for mye til tanken på det ene eller det andre. Noen andre med liknende tanker?
 
Jeg har jentefølelse :) Har 2 gutter fra før å denne gangen er det HELT anderledes enn når jeg gikk med de :)
 
Hmm..i starten gikk jeg med jentefølelse, men utover har det endret seg til guttefølelse. Men er ikke så sikker på noe denne gangen;)
 
Jeg har hele tiden sagt han, og vært overbevist om at det er en gutt :) spent på å se om det blir jente eller gutt, blir like gla uansett :) bare at jeg syns det er mye lettere med jentenavn :p
 
Skikkelig følelse på gutt... Hadde ikke sagt noe til mannen og han sa plutselig en dag at han følte sterkt at det var gutt, han også. Blir spennende å se om noen uker! :)
 
Har jentefølelse-og alle rundt meg sier det samme. Unntatt storebror-han sier gutt (eller han sier han ønsker at det er gutt) Lurer litt på om han har rett - for noen ganger vet han mer enn vi tror...
 
Har to gutter, håpet på jente på begge de to;)

Denne gangen håper eg på gutt pga arving av storebrorene:)
 
Tror det er jente!
Vet ikke hvorfor, men helt fra det gikk opp for oss, så har begge automatisk sagt "hun" :p
 
Jeg hadde veldig troa på lillebror i starten, men alle "tegnene" i familien tilsier at det er jente. Nå vet jeg ikke helt.

Forrige gang var jeg helt helt overbevist om jente, så hjertet sank litt i brystet da jordmor sa gutt på OUL. Men det gikk fort over og jeg har verdens fineste lille gutt i dag! Jeg er likevel litt redd for at det samme skal skje hvis jeg håper/venner meg for mye til tanken på det ene eller det andre. Noen andre med liknende tanker?

Jeg skjønner deg kjempe godt. Det har bare noe med forestillinger å gjøre, ikke ønsker. Det var vel ikke noe magefølelse på meg, var bare sikker på at jeg ble guttemamma, selv før jeg ble gravid. Så når jordmor sa jente fikk jeg litt sjokk og måtte omstille meg. Men gikk, som med deg, raskt over og vi har verdens kuleste datter i dag <3

Som sist, har jeg ingen magefølelse denne gangen heller. Men om jeg skal si noe ser jeg for meg en lillesøster mer enn en lillebror, men det handler nok mer om hva jeg har opplevd første gangen og hva jeg er vant til :) Gleder meg skikkelig til UL!
 
Forrige gang hadde jeg skikkelig guttefølelse fra dag en, det stemte. Nå vet jeg ikke, det er nesten litt skummelt :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sist gang trodde jeg gutt og det ble jente, denne gangen har jeg absolutt ingen følelse på noen ting :)
 
Back
Topp