Magefølelsen

Jeg skjønner deg kjempe godt. Det har bare noe med forestillinger å gjøre, ikke ønsker. Det var vel ikke noe magefølelse på meg, var bare sikker på at jeg ble guttemamma, selv før jeg ble gravid. Så når jordmor sa jente fikk jeg litt sjokk og måtte omstille meg. Men gikk, som med deg, raskt over og vi har verdens kuleste datter i dag <3

Som sist, har jeg ingen magefølelse denne gangen heller. Men om jeg skal si noe ser jeg for meg en lillesøster mer enn en lillebror, men det handler nok mer om hva jeg har opplevd første gangen og hva jeg er vant til :) Gleder meg skikkelig til UL!

Ja, det er akkurat det jeg mener! :)

UL blir superspennende, gleder meg i massevis!
 
  • Liker
Reactions: 1+1
Sist hadde jeg veldig jentefølelse, og fikk rett.
Nå er ikke følelsen like sterk, ganske nøytral faktisk, men heller mer mot gutt.
Men det kan like gjerne være fordi jeg alltid har sett for meg å få jente - gutt - jente. :p
 
Tror det er en jente. Har ikke noe spesiel følelse, men sammenligner svangerskapene. Med begge guttene har jeg spyd mye og med jenta mi spydde jeg ingenting og har ikke det med denne heller, så derfor tror jeg jente
 
Her sier magefølelsen gutt :) de siste 2 ukene derimot har jeg hatt en annen magefølelse - at det blir tvillinger... og da vet jeg faktisk ikke :p
 
Jeg har jentefølelse, men alle rundt meg gjetter gutt. Så er veldig spent :)
 
Jeg har en magefølelse på at jeg får en jente, men om det stemmer finner jeg ut av senere i dag :).
 
Har to gutter, og da jeg gikk med dem hadde jeg ingen anelse. Vi valgte å ikke vite det. Skal ikke vite nå heller men nå har jeg veldig følelsen av at det er en gutt til på veg :)
 
De siste dagene har jeg kanskje kjent litt på en jente-følelse!
 
Forrige gang hadde jeg jentefølelse og fikk en gutt. Nå har jeg guttefølelse.... så får vi se da om 3 uker,hva ultralyden sier.
 
Første gang trodde jeg gutt, men det var jente. Andre gang håper jeg gutt, siden jenta kom først, og det stemte. Nå er jeg usikker, men tror kanskje det er en jente??? OUL om 3 uker, så får bare vente i spenning! <3
 
Mytene skal ha det til at det blir jente ;) Blir spennende på oul, akkurat 1 mnd igjen i dag.
 

Vedlegg

  • 1440223962434.jpg
    1440223962434.jpg
    45,8 KB · Visninger: 28
Har to gutter fra før, så for det økonomiske aspektet gjerne en til av samme sort for arving ;)
 
Førstegangsfødende, alle rundt meg tror gutt ☺ Jm kunne antyde gutt på ul. Min magefølelse har også vært på gutt ☺
 
Her svinger det veldig. Tidligere hadde jeg følelsen av gutt, men nå har det endret seg.. Mulig det er påvirkning utenfra som gjør meg forvirret ;)
 
Har skikkelig guttefølelse, kan godt finne på å si "mamma sin gutt" til nurket i magen :p enda 25 dager til oul...
 
Forrige gang hadde jeg veldig gutte følelse og det stemte godt. Denne gangen har jeg virkelig ikke peiling, forandrer mening hver dag
 
"Alle" tror vi venter jente, men jeg aner virkelig ikke denne gangen :p
Med sønnen vår var jeg 150% sikker på at det var en gutt fra jeg testet positivt ;)
 
Her sier magefølelsen at det blir jente. Har nesten en måned igjen til OUL, tror jeg kommer til å være rimelig utålmodig i dagene før:p
 
Back
Topp