Skravletråd august

Vel overstått bursdagsfeiring i dag :D Med venner og familie, ny runde neste helg da det ikke var så lett å samle alle samtidig. Litt synd å være inne på en sånn fin dag som i dag da, skulle hatt hus med hage ;)
Så koselig:D du som har bursdag??

Takk:) Helt sprøtt at han alt er ett år. Det er en klisjé, men tida flyr virkelig så fort. Føles som igår jeg gikk høygravid og ventet!
Tiden flyr fort :O lille N fyller 2 år om 2 mnd .... :O

Altså, jeg er godt over 2222, men jeg liker runde tall, så jeg ønsker å avslutte måneden på et rundt tall over mine totale innlegg, og på det mangler jeg litt over 250 innlegg
Da må du bare stå på helt til mål ;)

Guttungen får neppe til konfirmasjonen, da må han i så fall ha ny når han blir voksen, gutta er ikek utvokst nok til å få den før de er minst 20, det er ikke like mulig å ta høyde for å legge ut og vokse i en jakke fra en femtenårings smale skuldre til en voksen mann, mens bunaden til en 15 årig jente kan sys ut til å romme pupper og hofter hun hun utvikler senere dersom de ikke er godt igang allerede. Men vil han ha skal han få løfte om få når han er utvokst.
Det er jo sant, annerledes med gutter enn jenter;)
Jeg har ikke gjort noe med min siden konfirmasjon:P

Det er jo sant, annerledes med gutter enn jenter;)
Jeg har ikke gjort noe med min siden konfirmasjon:p

Min er tatt ut til hver barnedåp, og inn igjen etterpå.... Jeg er ikke ustyrt med såååå store pupper til vanlig, og min skal lukkes tett med hekter forran, så den må sys ut i siden for å gå over.

Kjøpe denne eller ikke? :)
ImageUploadedByBV Forum1440965940.324777.jpg

Back
Topp