Men jammen deilig
Etter en natt med lite søvn så lokker det ekstra mye![]()
Ligger sånn hver kveld jeg hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men jammen deilig
Etter en natt med lite søvn så lokker det ekstra mye![]()
Neida er nok ikke det, for da var de veldig vonde. Og kombinert med blødning. Tror kanskje jeg har litt mageknip eller noe bare nå, pluss kynnereOjfår håper det ikke er det denne gangen da
Jeg har aldri hatt det men skulle vist ikke få slippe unna denne gang![]()
Ja veldig godtÅååh de så godt ut![]()
Godt det dakanskje litt, syns jeg har litt mindre i dag![]()
Ja, har ikke kikka på de på en ukes tid, så nå var jo hele busken blå nestenJey! Vi har en 3-4 sånne busker vi også og får enormt med blåbær! De er kjempegode da!
Ja, har ikke kikka på de på en ukes tid, så nå var jo hele busken blå nestenkjekt å ha i hagen det, de er jo veldig gode ja
hvor store blir de?
Så herligLigger sånn hver kveld jeg hehe![]()
Ja, har ikke kikka på de på en ukes tid, så nå var jo hele busken blå nestenkjekt å ha i hagen det, de er jo veldig gode ja
hvor store blir de?
Nei :/ aldri kjent noeNeida er nok ikke det, for da var de veldig vonde. Og kombinert med blødning. Tror kanskje jeg har litt mageknip eller noe bare nå, pluss kynnere![]()
Så rart, har du ikke hatt kynnere med de andre?
Ja, men jeg tenkte på selve busken? Blir den større eller holder den seg slik?Hos oss varierer de i størrelsen! Vi har noen enorme og noen mindre, men når de først er blå vokser de ikke mer tror jeg![]()
Wow de var jo gigantiskeDette er den største typen vi harIkke plass til så mange i hånda
men det er flest av de som er mindre
![]()
Hehe så merkelig. Får de igjen nå daNei :/ aldri kjent noehat vell vert heldig
![]()
Ja, men jeg tenkte på selve busken? Blir den større eller holder den seg slik?![]()
Jeg følger etter om 29 min31 uker i dag![]()