Jeg og ble kvalm, ikke veldig men lett uggen hver kveld. Faktisk den medisinen jeg fikk flest bivirkninger avBlir så veldig kvalm av LutinusFlere?
men verdt det om det klaffer 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg og ble kvalm, ikke veldig men lett uggen hver kveld. Faktisk den medisinen jeg fikk flest bivirkninger avBlir så veldig kvalm av LutinusFlere?
men verdt det om det klaffer 
Jeg og ble kvalm, ikke veldig men lett uggen hver kveld. Faktisk den medisinen jeg fikk flest bivirkninger avmen verdt det om det klaffer
![]()
Blir så veldig kvalm av LutinusFlere?
Jeg går på cyclogest da, men er ikke veldig kvalm, men småkvalm. I går kveld kjøpte jeg inn sjokolade og potetgull, men orket bare bittelitt. Haha ,det ikke likt meg![]()
Ligger liksom en liten kvalmeklump i halsen hele tiden.
Samme her. Kjøpte inn snop og potetgull men det ble nesten ikke rørt. Og jeg bruker å spise masse.
Var ute å gikk tur med Bhg før på dagen og da ble jeg plutselig kjempe kvalm og tenkte at nå spyr jeg, men det gikk braJaja satser på at dette hjelper egget til å feste seg
![]()
Da slapp vi å trøkke i oss de ekstra kaloriene
Oi, så kvalm ja, det er jo ikke noe særlig! Bra det gikk bra, kjedelig å kaste opp foran hele bhgSatser på at dette hjelper egget til å feste seg ja
![]()
Testdato på mandag, tenkte å ta en hjemme på søndag, men kanskje jeg tar en i morgen. Er livredd for negativ, så jeg gruer meg!
Har begynt å blø litt mer og testen var negativ, som ventet. Uff, dette var kjipe greier. Har heldigvis to på frys. Får krysse fingrene for at vi har mer hell med dem!Har du tatt test idag?krysser fingrene for deg
![]()
Har begynt å blø litt mer og testen var negativ, som ventet. Uff, dette var kjipe greier. Har heldigvis to på frys. Får krysse fingrene for at vi har mer hell med dem!
Takk for klemSå kjedelig :-( sender deg en god klem❤
men er det ikke rart at du blør før testdato ? Trodde lutinus kunne forskyve mensen litt, så er vell enda håp frem til testdato uansettbra at du fikk på frys
![]()
Takk for klemJa, jeg synes også det er litt rart at den kom så tidlig. Sist jeg gikk på lutinus fikk jeg ikke mens før jeg sluttet, 16-17dpo. Men det var i forbindelse med pergokur, så mulig det utgjør en forskjell. Uansett må jeg vel bare innse at dette ikke gikk veien, og håpe på bedre lykke ved neste frys. Tror det blir allerede etter denne mensen
håper det lykkes for dere andre!
Da ringte de fra klinikken og de hadde fryst en blastocystTok uttak på mandag. Det var en lettelse, for hvis det ikke klaffer nå så har vi ett egg på frys og slipper å gå over på forsøk nr 2 ( vi går privat og har kun kjøpt ett forsøk).
![]()
Da ringte de fra klinikken og de hadde fryst en blastocystTok uttak på mandag. Det var en lettelse, for hvis det ikke klaffer nå så har vi ett egg på frys og slipper å gå over på forsøk nr 2 ( vi går privat og har kun kjøpt ett forsøk).
![]()
Var den ikke klar til å fryses når du hadde innsett men så ble den det likevel?
Har 3 befruktede egg som de sa at de skulle dyrke videre på over helga og så skal de ringe på mandag hvis noen av de er gode nok til å fryses ned.
Har egentlig gitt opp håpet mer og mer, siden jeg tenker sånn at hvis de hadde blitt gode nok så hadde de blitt det med en gang, men da er det kanskje håp for de?![]()
Har satt inn ett egg, men hadde vært glad for å ha noen reserve![]()
Gratulerer med blastocyst på frys forrestengodt at du fikk ett ekstra
men håper jo at det har klaffet denne gangen ❤
Jeg hadde uttak på onsdag så vi ligger nesten likt ;-)
Takk
Mannen sier at vi ikke trenger det for jeg er allerede gravidhehe
Da er vi nesten likt. Blir noen laaaange uker detteJeg er ikke så tålmodig av meg hehe
![]()
Jeg er også gravid nå har jeg bestemt, mannen min er enig med det![]()
![]()
Må bare kommentere dette med når mens kommer på progesteronstøtte... de gangene jeg ikke har vært gravid ila ivf, så har jeg hver gang fått menstruasjonen dagen før testdag så det er ikke nødvendigvis at progesteronstøtten utsetter mensenTakk for klemJa, jeg synes også det er litt rart at den kom så tidlig. Sist jeg gikk på lutinus fikk jeg ikke mens før jeg sluttet, 16-17dpo. Men det var i forbindelse med pergokur, så mulig det utgjør en forskjell. Uansett må jeg vel bare innse at dette ikke gikk veien, og håpe på bedre lykke ved neste frys. Tror det blir allerede etter denne mensen
håper det lykkes for dere andre!