Skravletråd august

Takk, da skal jeg lese etterpå:D
De gjør nok det, men min mann er mer "det går nok fint, slapp av":P
Prøver. Må prøve å gjøre ting for å bli ferdig ;) Samboeren kommer hjem en gang i løpe av helge mente han, så da kan vi slappe av og kose oss (samt at han må skru på bilen som plutselig nesten ikke har bremser igjen). I dag spiser jeg vel litt av snurringsene før resten blir fryst ned til barseltiden.
Så flink du har hvert da :) Har ikke kommet meg ordentlig i gang enda her...
Er ganske mange andre jenter her inne jeg skal brette klær for så du må nok stille deg i kø:P
Bare hyggelig :) så koselig :D ja mannen min er sånn selv :p men han klarer ikke dette med sprøyter på N da blir han blek og dårlig. Verre enn meg :p

Koselig at han kommer hjem da :D men dumt med bilen. Veldig kjekt å fryse ned :)

Koset meg og koser meg med lille N som er oppe og mann han sover haha :p jeg får vel brette klærne selv idag :p haha x)

Bare hyggelig :) så koselig :D ja mannen min er sånn selv :p men han klarer ikke dette med sprøyter på N da blir han blek og dårlig. Verre enn meg :p

Koselig at han kommer hjem da :D men dumt med bilen. Veldig kjekt å fryse ned :)

Koset meg og koser meg med lille N som er oppe og mann han sover haha :p jeg får vel brette klærne selv idag :p haha x)
Ja, blir koselig å få han hjem igjen ;) Ja, veldig kjekt å ha fryst ned ;)

Og siden jeg er hjemme nå i stedet for å dra fra jobb nå, lager jeg lasagne i stedet for frossenpizza (og ja, jeg jobbet mer enn 40% i dag, det førte jeg på i går, jeg gikk jo fra jobb midt i en prosess da jeg plutselig fant ut at ti over halv tolv ikke er 1240 og bare måtte "løpe" ut i bilen.
Lasagne er mye bedre:D
Bra sykemelding gikk i orden;)

Tror nok du må fikse klærne selv ja:P

Lasagne er mye bedre:D
Bra sykemelding gikk i orden;)

Det var godt det ja

Og sykemelding blir sikkert bra, selv om det endte med mer enn jeg hadde tenkt meg (og mindre enn legen tenkte)

Da var maskin nr 3 på gang, tørketrommel nr 1 på gang, ferdig handlet, henta på rens og oppvasken er tatt. Da er det bare å fortsette.. Lage deig neste ;) Skal bare mate fiskene og rekene først ;)

Da var maskin nr 3 på gang, tørketrommel nr 1 på gang, ferdig handlet, henta på rens og oppvasken er tatt. Da er det bare å fortsette.. Lage deig neste ;) Skal bare mate fiskene og rekene først ;)

Du har virkelig stått på!

Føler jeg burde ha hvert lenger på vei.. Men siden jeg starta først rundt 14, så er det jo ikke så rart..

Jeg har ikke vaska noe klær... jeg har.... jobba, vært hos legen, jobba litt til, henta unger, laget middag, spist middag og intatt sofaen. Der hr jeg store planer om p ligge en time til, og deretter fylle badekaret til en våt gutt fra fotballskole og hans søster, og la mannen være badevakt, muligens tar badevakten en varm dusj?

jeg og sofaen skal bli enda bedre venner i tiden som kommer, har legen bestemt.

Back
Topp