Holdt jo på å få fullstendig panikk!Haha...takk til deg liksom
Det hender faktisk at dette skjer...heldigvis en stund siden sist![]()
Vet til neste gang det eventuelt skjer nå da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Holdt jo på å få fullstendig panikk!Haha...takk til deg liksom
Det hender faktisk at dette skjer...heldigvis en stund siden sist![]()
Tiden flyr når man gjør noe artig jaherregud tiden flyr fra en når man er opptatt med noejeg fant ut jeg kan forhåndsblogge siden jeg hadde så sykt mye å skrive om idag så da har jeg snart blogget for hele uken uten om daglig oppdatering da
så ser jeg at klokken er jo snart 12:00 og mine 2 er vel hjemme om en times tid så må vel snart begynne med husarbeid som jeg lovet mannen
selv om formen er jævlig. han er litt sliten om dagen fordi han jobber i en t-bane tunnel og er ikke helt vant med det
![]()
Ikke hørt at det ikke er lov?er det lov til å linke til blogg her inne?har ikke lyst til å bryte noen regeler, men hvis ikke kan jeg linke
![]()
Er nok veldig mange som er detså bramannen kan bli oppgitt til tider for han mener jeg er alt for hønemor
![]()
God helg!God helg damer![]()
Tatt oppvask så nå er det å støvsuge og vaske som er igjen + det kjedeligste av alt. BretteklærTiden flyr når man gjør noe artig ja
Håper du får gjort litt hjemme!
Www.mitthjertebarn.blogg.no det er bloggen minIkke hørt at det ikke er lov?![]()
Ikke santEr nok veldig mange som er det
Vi snakker jo om det mest dyrebare vi har![]()
Herlig daNettopp spist en god omelett. Nå venter vi bare på storebror, så er vi klar for helg!![]()
Ha en strålende helg du ogsåGod helg damer![]()
Det er jo lurt når det allikevel snart er for småttGutter er nok relativt sett generelt enklere på klær ja
Vi har heller ikke så mye merkeklær, men minstemann bruker det litt i bhg når det snart ikke passer lengre. Greit å 'bruke opp' de klærne også.
Veldig godt og kjekt å ha i frysaPizzasnurrer er også godt da!
Vel, jeg rakk ikke si noe annet, hun var klar for 100% hun, så etter å ha fått henne med på at jeg vil jobbe noe så begynte jeg ikke å påpeke at jeg er sliten.....Lykke til på timen!
Og ikke bare skyld på bekkenet da![]()
Trodde det var bare meg jegAt jeg var blitt kastet på hodet og rompa ut av forumet og hele pakken!
![]()
God helg til deg ogsåGod helg damer![]()
Tro meg, fikk panikk første gang det skjedde herHoldt jo på å få fullstendig panikk!![]()
Vet til neste gang det eventuelt skjer nå da![]()
Deilig lunsj daNettopp spist en god omelett. Nå venter vi bare på storebror, så er vi klar for helg!![]()