Skravletråd august

På venterommet. Man kan nemlig litt før 11 komme på at ti over halv tolv ikke er det samme som 1240. Med en halvtime fra kontoret til legen var der greit å få det bekreftet. Jepp, 1140 var det. Så her er jeg

Flink jente ringte legekontoret og sa at dette bekkenet holder ikke til permisjon om vi ikke gjør noe, sykemelding eller fysio eller begge deler, så jeg fikk en time 1240
Flinke Sara!!:D stor klapp på skulderen!

driver å blogger jeg, og skriver ned ideer til innlegg fremover :) hatt litt skrivesperre pga humøret, for ville ikke dele for mye av det. men nå er jeg tilbake :D jeg elsker jo å blogge
Flott du kan drive med noe du liker:D
Har du link så vi kan se?

herregud tiden flyr fra en når man er opptatt med noe :p jeg fant ut jeg kan forhåndsblogge siden jeg hadde så sykt mye å skrive om idag så da har jeg snart blogget for hele uken uten om daglig oppdatering da :p så ser jeg at klokken er jo snart 12:00 og mine 2 er vel hjemme om en times tid så må vel snart begynne med husarbeid som jeg lovet mannen :D selv om formen er jævlig. han er litt sliten om dagen fordi han jobber i en t-bane tunnel og er ikke helt vant med det :p

Flott du kan drive med noe du liker:D
Har du link så vi kan se?
er det lov til å linke til blogg her inne? :p har ikke lyst til å bryte noen regeler, men hvis ikke kan jeg linke :)

På venterommet. Man kan nemlig litt før 11 komme på at ti over halv tolv ikke er det samme som 1240. Med en halvtime fra kontoret til legen var der greit å få det bekreftet. Jepp, 1140 var det. Så her er jeg
Hehe...lykke til hos legen:)

Jenter er jo litt mer opptatt av å pynte seg vil jeg tro:D
Det lille vi har av merkeklær brukes ikke i barnehagen:)
Gutter er nok relativt sett generelt enklere på klær ja;)
Vi har heller ikke så mye merkeklær, men minstemann bruker det litt i bhg når det snart ikke passer lengre. Greit å 'bruke opp' de klærne også.

Flink jente ringte legekontoret og sa at dette bekkenet holder ikke til permisjon om vi ikke gjør noe, sykemelding eller fysio eller begge deler, så jeg fikk en time 1240
Lykke til på timen!
Og ikke bare skyld på bekkenet da ;)

Back
Topp