Skravletråd august

Jenter er jo litt mer opptatt av å pynte seg vil jeg tro:D
Det lille vi har av merkeklær brukes ikke i barnehagen:)
Min er i alle fall det ja. Mamma sier at hun har det ikke etter meg, jeg gikk ikke i kjole om jeg kunne slippe

Flink jente ringte legekontoret og sa at dette bekkenet holder ikke til permisjon om vi ikke gjør noe, sykemelding eller fysio eller begge deler, så jeg fikk en time 1240

Flink jente ringte legekontoret og sa at dette bekkenet holder ikke til permisjon om vi ikke gjør noe, sykemelding eller fysio eller begge deler, så jeg fikk en time 1240
masse lykke til hos legen :)

driver å blogger jeg, og skriver ned ideer til innlegg fremover :) hatt litt skrivesperre pga humøret, for ville ikke dele for mye av det. men nå er jeg tilbake :D jeg elsker jo å blogge

God morgen jenter :) jeg skal snart ha barseltreff hjemme hos meg, er veldig spent. Har nå flydd rundt meg selv å rydda. Så nå er alt klart

God morgen jenter :) jeg skal snart ha barseltreff hjemme hos meg, er veldig spent. Har nå flydd rundt meg selv å rydda. Så nå er alt klart
god morgen :) høres veldig koselig ut :D min barselgruppe var ikke så bra, så håper neste gang at den er bedre :p

Back
Topp