Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min er i alle fall det ja. Mamma sier at hun har det ikke etter meg, jeg gikk ikke i kjole om jeg kunne slippeJenter er jo litt mer opptatt av å pynte seg vil jeg tro
Det lille vi har av merkeklær brukes ikke i barnehagen![]()
Trodde det var bare meg jegFull kræsj på den ene telefon min ogsåmin bruker eksisterer ikke?!
Lasagne.... Det må vi snart ha.Lasagne er elsk!![]()
Hehe..
Hadde de bare skjønt det![]()
Og så drar mamma med han på shoppingJa, hadde vært greit da
Nei, tror kanskje han var litt overtøtt..han sov nesten ingenting igårog vanligvis sover han jo mer enn halve dagen
åsså skulle han bare henge i en pupp og sove i senga vår hele natta
![]()
Masse lykke til hos legenFlink jente ringte legekontoret og sa at dette bekkenet holder ikke til permisjon om vi ikke gjør noe, sykemelding eller fysio eller begge deler, så jeg fikk en time 1240
masse lykke til hos legenFlink jente ringte legekontoret og sa at dette bekkenet holder ikke til permisjon om vi ikke gjør noe, sykemelding eller fysio eller begge deler, så jeg fikk en time 1240
Og så drar mamma med han på shopping
Er slitsomt å være liten til tider
god morgenGod morgen jenterjeg skal snart ha barseltreff hjemme hos meg, er veldig spent. Har nå flydd rundt meg selv å rydda. Så nå er alt klart
Dere finner nok en løsning!Flink jente ringte legekontoret og sa at dette bekkenet holder ikke til permisjon om vi ikke gjør noe, sykemelding eller fysio eller begge deler, så jeg fikk en time 1240
Ja greit å ta det sakte men sikkertlille N var mer trøtt i går og idag var hun mer våken så hørte henne hylgråtedet var en annen voksen også, så kan jo være det og. hun får tilvenning så lenge hun trenger det
![]()
Jepp, det er babylatter!Kan dere gjette hva verdens beste lyd er?
Skal ikke bake kakeSå da blir det kake prat her i dag også
Hva skal du bake?
jaJa greit å ta det sakte men sikkert![]()
HahaKanskje detmen han burde bare være fornøyd, det var jo han som fikk mest
![]()