Håper jeg ogHåper levering går lettere idag
Nå har jeg fått levert alle mine også![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper jeg ogHåper levering går lettere idag
Nå har jeg fått levert alle mine også![]()
Alltid når man trenger detSove litt ekstra er deilig![]()
Min datter går i bhg i relativt pene kjoler også hun. Kan jo ikle bruke kjolen bare i jula og så legge den bort til neste anledning, hun har litt mange kjoler.Nei finklær brukes bare hjemme her
Lykke til hos lege på tirsdag!
Hun bruker og kjolerMin datter går i bhg i relativt pene kjoler også hun. Kan jo ikle bruke kjolen bare i jula og så legge den bort til neste anledning, hun har litt mange kjoler.
Men jeg ser at når hun har lott finere klær på seg skifter de gjerne før hun går ut. Greit det, men hun velger selv (innen visse grenser) på morgenen, og veldig ofte kjole. Mange hverdagskjoler, men også noen finere.
Merkeklær har vi ikke da, annet enn yttertøy kjøpt for bruk i bhg.
God morgen
Håper dere får en super dag!
Kos deg med frokosten![]()
God morgendet hørtes godt ut
![]()
Deilig at ihvertfall det går fortBraer nesten tilbake i vekten jeg hadde jeg og
![]()
Sikkert artig for pappaen detHåper jeg ogidag er det pappaen som henter henne så blir vel hentet i 13:00 tiden
![]()
Orker ikke sminke jeg hellerAlltid når man trenger detorker ikke sminke meg idag, for øyne mine er så tunge
![]()
han gleder segSikkert artig for pappaen det![]()
så bra vi er 2Orker ikke sminke jeg heller![]()
det var en annen voksen også, så kan jo være det og. hun får tilvenning så lenge hun trenger det Jenter er jo litt mer opptatt av å pynte seg vil jeg troMin datter går i bhg i relativt pene kjoler også hun. Kan jo ikle bruke kjolen bare i jula og så legge den bort til neste anledning, hun har litt mange kjoler.
Men jeg ser at når hun har lott finere klær på seg skifter de gjerne før hun går ut. Greit det, men hun velger selv (innen visse grenser) på morgenen, og veldig ofte kjole. Mange hverdagskjoler, men også noen finere.
Merkeklær har vi ikke da, annet enn yttertøy kjøpt for bruk i bhg.
Jeg skal trene nå og kanskje bake littTror et kommer til å bli en veldig fin dag, hva skal du i dag?
Var veldig godt![]()
Lasagne er elsk!han gleder segmen hørte han var usikker på ting og, men som jeg sa bare spørr i bhg du
jeg tar meg av handling idag, og jeg er ganske lei taco nå så blir lasagne til middag idag. den nye fra toro
![]()
Så da blir det kake prat her i dag ogsåJeg skal trene nå og kanskje bake litt
Nattevakt i kveld..
Grinebaby var lei av shopping![]()
Hehe..Kanskje detmen han burde bare være fornøyd, det var jo han som fikk mest
![]()
det er så santLasagne er elsk!![]()