Skravletråd august

Håper levering går lettere idag:)
Nå har jeg fått levert alle mine også:P
Håper jeg og :) idag er det pappaen som henter henne så blir vel hentet i 13:00 tiden :D

Nei finklær brukes bare hjemme her:D
Lykke til hos lege på tirsdag!
Min datter går i bhg i relativt pene kjoler også hun. Kan jo ikle bruke kjolen bare i jula og så legge den bort til neste anledning, hun har litt mange kjoler.

Men jeg ser at når hun har lott finere klær på seg skifter de gjerne før hun går ut. Greit det, men hun velger selv (innen visse grenser) på morgenen, og veldig ofte kjole. Mange hverdagskjoler, men også noen finere.

Merkeklær har vi ikke da, annet enn yttertøy kjøpt for bruk i bhg.

Min datter går i bhg i relativt pene kjoler også hun. Kan jo ikle bruke kjolen bare i jula og så legge den bort til neste anledning, hun har litt mange kjoler.

Men jeg ser at når hun har lott finere klær på seg skifter de gjerne før hun går ut. Greit det, men hun velger selv (innen visse grenser) på morgenen, og veldig ofte kjole. Mange hverdagskjoler, men også noen finere.

Hun bruker og kjoler :D de skifter som regel får de går ut :) lille N er litt liten enda, men vet hun er glad i kjoler selv :p :D

Hun er ofte ute i kjole om været tilsier det, men oftest må de på med dress og da er det bedre uten kjole under

Min er 4,5 og vet hva hun vil. Broren på 7 er enklere, ja

Sikkert artig for pappaen det:D
han gleder seg :D men hørte han var usikker på ting og, men som jeg sa bare spørr i bhg du :) jeg tar meg av handling idag, og jeg er ganske lei taco nå så blir lasagne til middag idag. den nye fra toro :D

lille N var mer trøtt i går og idag var hun mer våken så hørte henne hylgråte :sad010det var en annen voksen også, så kan jo være det og. hun får tilvenning så lenge hun trenger det :)

Jenter er jo litt mer opptatt av å pynte seg vil jeg tro:D
Det lille vi har av merkeklær brukes ikke i barnehagen:)

Back
Topp