Jeg elsket kjoler jegMin er i alle fall det ja. Mamma sier at hun har det ikke etter meg, jeg gikk ikke i kjole om jeg kunne slippe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg elsket kjoler jegMin er i alle fall det ja. Mamma sier at hun har det ikke etter meg, jeg gikk ikke i kjole om jeg kunne slippe
Haha...takk til deg liksomTrodde det var bare meg jegAt jeg var blitt kastet på hodet og rompa ut av forumet og hele pakken!
![]()
Hahaja er jo som regel de små som vinner på shopping
![]()
Vi ogsåLasagne.... Det må vi snart ha.
Flinke Sara!!Flink jente ringte legekontoret og sa at dette bekkenet holder ikke til permisjon om vi ikke gjør noe, sykemelding eller fysio eller begge deler, så jeg fikk en time 1240
Flott du kan drive med noe du likerdriver å blogger jeg, og skriver ned ideer til innlegg fremoverhatt litt skrivesperre pga humøret, for ville ikke dele for mye av det. men nå er jeg tilbake
jeg elsker jo å blogge
God dagGod morgen jenterjeg skal snart ha barseltreff hjemme hos meg, er veldig spent. Har nå flydd rundt meg selv å rydda. Så nå er alt klart
er det lov til å linke til blogg her inne?Flott du kan drive med noe du liker
Har du link så vi kan se?
Hehe..du er nok ikke alene om detjajeg er veldig hønemor og da så hjelper jo ikke akkurat det
![]()
Det er så herlig!!Å ja
Lille U lå og vred seg i latter
Hehe...lykke til hos legenPå venterommet. Man kan nemlig litt før 11 komme på at ti over halv tolv ikke er det samme som 1240. Med en halvtime fra kontoret til legen var der greit å få det bekreftet. Jepp, 1140 var det. Så her er jeg
så braHehe..du er nok ikke alene om det![]()
god helgGod helg damer![]()
Gutter er nok relativt sett generelt enklere på klær jaJenter er jo litt mer opptatt av å pynte seg vil jeg tro
Det lille vi har av merkeklær brukes ikke i barnehagen![]()
Lykke til på timen!Flink jente ringte legekontoret og sa at dette bekkenet holder ikke til permisjon om vi ikke gjør noe, sykemelding eller fysio eller begge deler, så jeg fikk en time 1240
Pizzasnurrer er også godt da!Skal ikke bake kake
Men vi kan godt snakke om pizzasnurrer![]()
Nei det er jaggu ikke enkeltJeppblir sånn.. Ikke bare bare å prøve klær selv med barnevogn på slep
![]()